Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 4111 besök totalt |
Tjoho vilken smäll Kartakayin (stavning?) gjorde
Först kändes det som att hela rejset var avslaget och alla bara ville komma i mål för att avsluta säsongen. Men nu är det kul igen ![]() _________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||
jäkla surt att vi inte kommer att få höra eje igen. tycker han och janne har skött jobbet exemplariskt i år! janne hintade att han ev kommer att prata nästa år... någon som kan bekräfta det?
kul att alonsos bil lät riktigt illa i parkfreme (stavning?) efter målgång OCH att det började brinna efter små varvningar av den nästan döende? motorn... mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||||
Ja visst lät det som Janne var på g att kommentera nästa år
![]() ![]() Trist lopp i övrigt, Schumi hjärnsläpp 2 gånger? Han ville nog bara bli av med den här säsongen. och vad jag minns så körde Kimi en liknande manöver som Fisi in i depån i racet på Interlagos för att dom skulle hinna klart med Montoyas bil? Lång väntan tills mars nu! _________________ Magnus Hagström Ford Focus ST 2016 Volvo V60 T6 Polestar |
||||
har sett flera som stått bakom bilarna som servas med sås i år i depån. tror tom att montoya stod och väntade på kimi en gång va?
rätt (i mina ögon) hade varit att köra lite snabbare iallafall, inte under 100 blås som man får hålla i depån innan man änns är i depån. fissi gasade ju upp till revlimmit i depån sedan för att han körde långsammare än 100 blås.. mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||||
Vad e det för slags säkerhetspersonal i Kina.. Ingen alls vid bilen som försöker få bort den när SC passerar första gången. bara en enda kille som springer all världens väg när de närmar sig med kön av bilar efter SC'n _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Ja hoppla vilket race...
![]() ja de är bara att hålla med om att skomakaren nog inte var sig själv riktigt... ( någon hade kanske bjudit på en norrlands guld ?? ) synd att Montoya bröt pga. av banfel.. det hade blivit kul å se de slåss om mästerskapstiteln istället för som nu.. ![]() ficichellas verkade ju köra genom att titta mer i speglarna än att titta framåt.. ![]() ang sato så pratas det om att han kommer köra i Hondas andrastall nästa år, men det är tydligen inte bekräftat.... å frågan är om man (jag iaf) kommer få se något F1 nästa år... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ MackeMaehlum |
||||
Jag har för mig att det var på Spa-Francorchamps? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Knepigt lopp, Mayländer fick göra skäl för lönen i alla fall...
![]() Idag var det avgående världsmästaren som körde uselt i alla fall. Får vi nån debatt liknande den på Svarta Masken om det? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Reagerade också på det, bilen brann och brandmannen bara stod och småflinade över att han fick vara med på TV ![]() _________________ Pet ter Uhlin |
||||
acke:
tycker defenitivt inte att sato är värd en platts i en F1:a nästa år... men det är ju hondas beslut... hoppas de inser att han skadar mer än han tillför... borde finnas bättre förare i japan än sato... mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||||
Kul för Mayländer ![]() Vi kom ganska snart fram till att alla teamen känns stela och då återstår Safety-car... Mayländer-fanclub på g ![]() Saknar du debatt om M.S på masken så är forza ett hett tips. Har inte kikat in själv ännu men jag känner mig hyfsat säker på att ämnet debatteras hett. _________________ /Kristian Elisson |
||||
Så kanske det var, tack! _________________ Magnus Hagström Ford Focus ST 2016 Volvo V60 T6 Polestar |
||||
Synd att inte sista loppet avslutades som Suzuka.
Ska bli intressant och se hur mycket (lite?) som kommer att skilja GP2 och F1 nästa år i hastighet =) Undrar även vilket stall som kommer att bli "underdogs". Skulle tippa på att ex-minardi kommer att få samma grejer som red bull stallet kör med, mer eller mindre, och att Midland kommer med mycket pengar att investera i deras bil. _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||||
Jag tänkte mest på ordet "uselt" som debatterades hejvilt på SM... ![]() Forzas forum innehåller tyvärr alldeles för mycket blåbärspajkastning för min smak, men det är kul att kolla in ibland... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Näe, det är lugnet själv där just nu..... för hela forumet fick en kollektiv varning för taskiga inlägg ![]() ![]() |
||||
Det ska bli ändring på det nu.... så gå gärna in där och skriv något trevligt och var en bra motvikt |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 4111 besök totalt |