Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Elitracing (åskådarracing)
Sinopec Grand Prix of China
<<   1, 2, 3   >>
4111 besök totalt
magnusrx7
Gränna, Jönköping
Här sen Jan 2003

En Jordan mindre... skaplig smäll...
SC..igen....

-Jonte-
Västerås
Här sen Sep 2004

Tjoho vilken smäll Kartakayin (stavning?) gjorde

Först kändes det som att hela rejset var avslaget och alla bara ville komma i mål för att avsluta säsongen. Men nu är det kul igen

magnusrx7
Gränna, Jönköping
Här sen Jan 2003

osså försvann vårat glädjeämne sato.. honom får vi väl inte se mer i F1..

Kul att Kimi i alla fall tog sig förbi Fisi..

magnusrx7
Gränna, Jönköping
Här sen Jan 2003

1, Alonso
2, Kimi
3, RC

Varför är det bara dom sista varven som är intressanta?

//magnus

magnusrx7
Gränna, Jönköping
Här sen Jan 2003

Nu är bara frågan om man ska byta sin Canaldigital mot en Boxer för att kunna se det nästa år.

// magnus

C

Här sen Feb 2003

jäkla surt att vi inte kommer att få höra eje igen. tycker han och janne har skött jobbet exemplariskt i år! janne hintade att han ev kommer att prata nästa år... någon som kan bekräfta det?

kul att alonsos bil lät riktigt illa i parkfreme (stavning?) efter målgång OCH att det började brinna efter små varvningar av den nästan döende? motorn...

mvh C

Magnus Hagström
Tullinge, Stockholm
Här sen Nov 2004

Ja visst lät det som Janne var på g att kommentera nästa år thumbs up Dom kanske kan få in Fredrik af Petersen som bisittare

Trist lopp i övrigt, Schumi hjärnsläpp 2 gånger? Han ville nog bara bli av med den här säsongen.

och vad jag minns så körde Kimi en liknande manöver som Fisi in i depån i racet på Interlagos för att dom skulle hinna klart med Montoyas bil?

Lång väntan tills mars nu!

Citera
C

Här sen Feb 2003

har sett flera som stått bakom bilarna som servas med sås i år i depån. tror tom att montoya stod och väntade på kimi en gång va?

rätt (i mina ögon) hade varit att köra lite snabbare iallafall, inte under 100 blås som man får hålla i depån innan man änns är i depån. fissi gasade ju upp till revlimmit i depån sedan för att han körde långsammare än 100 blås..

mvh C

Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003

Westeras skrev:

Först kändes det som att hela rejset var avslaget och alla bara ville komma i mål för att avsluta säsongen. Men nu är det kul igen

Vad e det för slags säkerhetspersonal i Kina..
Ingen alls vid bilen som försöker få bort den när SC passerar första gången.

bara en enda kille som springer all världens väg när de närmar sig med kön av bilar efter SC'n

C

Här sen Feb 2003

dålig komunikation om att SC är ute och att bilarna precis åkt förbi i 200+ ? sedan plöjde bilen in i barriären som de stod bakom så de lär varit skakade oxå

mvh C

Acke
Gotteborg
Här sen Okt 2003

Ja hoppla vilket race...
ja de är bara att hålla med om att skomakaren nog inte var sig själv riktigt... ( någon hade kanske bjudit på en norrlands guld ?? )
synd att Montoya bröt pga. av banfel.. det hade blivit kul å se de slåss om mästerskapstiteln istället för som nu..
ficichellas verkade ju köra genom att titta mer i speglarna än att titta framåt.. thumbs down

ang sato så pratas det om att han kommer köra i Hondas andrastall nästa år, men det är tydligen inte bekräftat....

å frågan är om man (jag iaf) kommer få se något F1 nästa år...

thumbs down thumbs down TV4 thumbs down thumbs down

Slåtte
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Magnus Hagström skrev:
och vad jag minns så körde Kimi en liknande manöver som Fisi in i depån i racet på Interlagos för att dom skulle hinna klart med Montoyas bil?

Jag har för mig att det var på Spa-Francorchamps?

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Knepigt lopp, Mayländer fick göra skäl för lönen i alla fall...

Idag var det avgående världsmästaren som körde uselt i alla fall. Får vi nån debatt liknande den på Svarta Masken om det?

Citera
Petter U
Motala
Här sen Mar 2005

KristianAE86 skrev:
Westeras skrev:

Vad e det för slags säkerhetspersonal i Kina..
Ingen alls vid bilen som försöker få bort den när SC passerar första gången.

bara en enda kille som springer all världens väg när de närmar sig med kön av bilar efter SC'n

Reagerade också på det, bilen brann och brandmannen bara stod och småflinade över att han fick vara med på TV

Här sen Feb 2003

acke:

tycker defenitivt inte att sato är värd en platts i en F1:a nästa år... men det är ju hondas beslut... hoppas de inser att han skadar mer än han tillför... borde finnas bättre förare i japan än sato...

mvh C

Kristian Larsson
Linköping
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Sörpan skrev:

Idag var det avgående världsmästaren som körde uselt i alla fall. Får vi nån debatt liknande den på Svarta Masken om det?

Kul för Mayländer Vi satt och ölfilosoferade i mantorps depå i lördags kväll och kom fram till att nu när Minardi i framtiden blir något annat än teamet vi lärt oss älska så behöver vi någon ny att hålla på.
Vi kom ganska snart fram till att alla teamen känns stela och då återstår Safety-car... Mayländer-fanclub på g

Saknar du debatt om M.S på masken så är forza ett hett tips. Har inte kikat in själv ännu men jag känner mig hyfsat säker på att ämnet debatteras hett.

Tullinge, Stockholm
Här sen Nov 2004

Sörpan skrev:
Magnus Hagström skrev:

Jag har för mig att det var på Spa-Francorchamps?

Så kanske det var, tack!

Citera
AndreasNystrom
Eskilstuna
Här sen Okt 2003

Synd att inte sista loppet avslutades som Suzuka.

Ska bli intressant och se hur mycket (lite?) som kommer att skilja GP2 och F1 nästa år i hastighet =)

Undrar även vilket stall som kommer att bli "underdogs".
Skulle tippa på att ex-minardi kommer att få samma grejer som red bull stallet kör med, mer eller mindre, och att Midland kommer med mycket pengar att investera i deras bil.

Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Kristian Larsson skrev:
Sörpan skrev:

Kul för Mayländer Vi satt och ölfilosoferade i mantorps depå i lördags kväll och kom fram till att nu när Minardi i framtiden blir något annat än teamet vi lärt oss älska så behöver vi någon ny att hålla på.
Vi kom ganska snart fram till att alla teamen känns stela och då återstår Safety-car... Mayländer-fanclub på g

Saknar du debatt om M.S på masken så är forza ett hett tips. Har inte kikat in själv ännu men jag känner mig hyfsat säker på att ämnet debatteras hett.

Jag tänkte mest på ordet "uselt" som debatterades hejvilt på SM...

Forzas forum innehåller tyvärr alldeles för mycket blåbärspajkastning för min smak, men det är kul att kolla in ibland...

Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Kristian Larsson skrev:
Sörpan skrev:

Näe, det är lugnet själv där just nu..... för hela forumet fick en kollektiv varning för taskiga inlägg

Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Sörpan skrev:

Forzas forum innehåller tyvärr alldeles för mycket blåbärspajkastning för min smak, men det är kul att kolla in ibland...

Det ska bli ändring på det nu.... så gå gärna in där och skriv något trevligt och var en bra motvikt

Elitracing (åskådarracing)
Sinopec Grand Prix of China
<<   1, 2, 3   >>
4111 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande