Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 4 besök senaste veckan (7587 totalt) |
tack, jag är faktiskt inte så deppig... Visst det blir en ekonomisk smäll men troligen går allt att återställa, ser faktiskt fram emot att få skruva lite... Är fortfarande lite orolig att infästningarna i chassit har skadats, men även det går ju att fixa om än med massa pyssel. _________________ Mattias Meldert ![]() |
||||
Hade dig i backspegeln när det hände, och det såg riktigt otäckt ut.
Ville helst åka av banan, ta en McD och åka hem och kolla på film när jag såg det... Man får sig en tankeställare. Men det var ju skönt att bilen verkar gå att fixa till och framförallt att du klarade dig utan personskador. _________________ Erik Lindgren Honda Integra Type R K24 -98 Accord -04 |
||||
Tjenare Meldert.Trist att höra men bra att du klarade dig, du e inte ensam om att ha kraschat på den banan, jag satte en långloppsbil i räcket för några år sen så jag vet hur det känns.Hände det i utgången av kurvan innan startrakan? Det var där det hände mig! Vi höres.
Ps. Hade du med dig cigarren ![]() |
||||
Hej Erik, tack för lån av pump och tryckmätare.
![]() ![]() Mattias, hoppas att det inte är så farligt och att det går att fixa lätt. |
||||
En mycket trevlig dag på Sviestad , ett tack till arrangörer och flaggvakter.
Kallt om huvet när man körde och frös om fötterna i depån, att det fanns varm korv och kaffe det värmde gott. Ser fram emot nästa säsong, hoppas det blir lite slalom också. /robban, den gula G27:an _________________ Robert Gustafsson |
||||
Vi har en slalom bana som vi har testat nu ender ett par tillfällen och det är den som vi kommer att använda oss av vid de slalomkörningar som blir under 2006!
![]() |
||||
Kul avslutning på bansäsongen
Hej Tack för en kul avslutning. Mycket bilar på morgonen, få på eftermiddagen. Jag körde slut på mina bromsskivor så nu är det bara hitta nya värre grejor ! Men för oss som åker familjebil så börjar ju vintersäsongen snart, bara isarna fryser till ! ![]() Micke _________________ Mikael Franzen |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 4 besök senaste veckan (7587 totalt) |