| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Varvtider på PC - TIDLISTA
|
6 besök senaste veckan (5969 totalt) |
|
Eftersom jag vill att tiden ska synas så...
GTR 2002 Spa Ferrari 550 med "standardinställning" utan ABS eller andra hjälpmedel 2.17.419 Ska nog prova att köra utan motståndare att varva. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Nämen, nu får ni snart hejda er, nu är jag ju rejält akterseglad
_________________ Pär Hylander |
||||||
Hehe... Vart ju tvungen att prova igen nu när man har Mäkinen i hasorna..Ferrari 550 med ABS och TractionControl på Low,allt annat OFF och egen setup på bilen. 2:15:989
/Fleece _________________ Varför banta, när det finns wastegate /Andreas Lusth |
||||||
|
Har ni slutat spelat GTR2002? Kom igen nu upp med lite tider.
Tider runt ringen i "nya" F1C med X Spec GTR 2002 vore ju nice.... Mäkinen - Jag har slutat köra med ABS, så nu går det ännu fortare
Kör så det ryker...
/Andreas _________________ Varför banta, när det finns wastegate /Andreas Lusth |
||||||
Lägg in era tider här. Här kan ni kolla era tider mot andra rejsare i detta forumet om ni vill.
_________________ Roger Jonsson |
||||||
|
||||||
|
||||||
Jösses vilka tider ...... där ligger man i lä ujujuj
Jaja det är bara träna mer...
/Andreas _________________ Varför banta, när det finns wastegate /Andreas Lusth |
||||||
|
GTR 2002
Spa 2.14.924 med Vipern Nordschleife 7.18.299 också med Vipern Inställningar klarar jag inte av
De bar å åk.
|
||||||
Förbättring på "Ringen" 7.17.529 |
||||||
Huva!! bara man får till ett varv utan någon snurr så kanske man skulle ligga där någonstans hehe.... menmen bara träna mer
||||||
Som sagt, "de bar å åk" |
||||||
7.13
Man kanske skulle ta och lära sig det där med inställningar
|
||||||
Har kapat till 7.11.561 på Ringen
Men nu tror jag inte jag har många fler sekunder att kapa. Jag hade två nästan exakt lika varvtider efter varandra och det var bara något litet misstag per varv. Klarar du den tiden
|
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
Varvtider på PC - TIDLISTA
|
6 besök senaste veckan (5969 totalt) |