Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Persbrandt, Sjögren och Sauk med flera på banan (omdöpt)
<<   1, 2
4783 besök totalt
Sportbilsentusiasten
Sverige
Här sen Mar 2004

Namndispens
Namndispens

Qvisfr skrev:
Håller delvis med dig. Samtidigt så är det ju så att kändisarna vore inte kändisar utan massmedia och idag är det ju en medveten risk man tar om man ger sig in i teater/film/tv/musik etc... Kolla bara på alla galna ungdomar som vill förnedra sig i "reality tv" o allt vad det heter!?
samtidigt så kan man ju undra över kvällspressens hyenors agerande och moral ibland. Men det säljer ju uppenbarligen.-..

Tror det är många sk kändisar som inte söker uppmärksamhet iof. De brinner för teater/film/tv/musik i första hand o får resten på köpet.
Tycker mig se att de duktiga artisterna inte behöver "hemma hos reportage", vara med i TV tävlingar o dyligt.

"reality tv" bygger på att vissa gör vad som helt för uppmärksamhet. Är rätt kul i små portioner dock. Ex Robinson var skoj första 2 åren, fortet likaså...

Finspång
Här sen Apr 2003

Sjögren såg jag på plats på Mantorp..han klarade sig väl rätt bra som sagt var vad jag minns..typ långt bak i klungan..dvs kanske tom bättre än många av oss här skulle göra i samma sällskap

Annars var det väl lastbilsracing som var egentliga huvudatraktionen den helgen..imponerade att se kolosserna kastas runt banan

Kändisar är nog en bra metod att öka massmedias bevakning..och därmed även publiken till själva banan thumbs up

Allmänt banåkaforum
Persbrandt, Sjögren och Sauk med flera på banan (omdöpt)
<<   1, 2
4783 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande