Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
CayenneTvsEVO8vs996vsM3vsSR3vsF575 på bana.....
<<   1, 2
2485 besök totalt
johan..
Laholm
Här sen Nov 2002

AndersY skrev:
En alltså, en omdömeslös typ som alltid kör över sin förmåga.
Skillnaden är väl att SUV-typen har sjukdomsinsikt och har köpt sig en bil som det inte gör lika ont att krocka i...

Hur klassar man in ägaren till en BMW X5 då?

Mini Cooper JCW -19
BMW i4 M50
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

AndersY skrev:
Fredrik - SLC skrev:

Kände mig inte så träffad Tror väl att det finns ungefär lika många Suvv- ägar typer som det finns BMW-ägar typer......

Skillnaden är väl att SUV-typen har sjukdomsinsikt och har köpt sig en bil som det inte gör lika ont att krocka i...

Du har ju sett mig köra (på gokarten) så du vet ju att jag ALDRIG kör på någon annan utan endast blir påkörd stup i kvarten speciellt av 50 Kg små damer som åker alldeles för fort

AndersY
Täby
Här sen Feb 2003

Jo, du har en ständig och stor otur, Fredrik... Jag har däremot sett nämnda dam bli uttryckt i kurvan av dig - hon kanske lär sig fort.
Jag tror förresten det är få andra här som blivit av med licensen p.g.a. för tuff och oschysst körning, så det kanske är tur att du håller dig på arrangörssidan samt åker SUV.

#24, #64, #88
Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Johan f.k.a M3E30 skrev:
AndersY skrev:

Hur klassar man in ägaren till en BMW X5 då?

Samma klass...

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

AndersY skrev:
Jo, du har en ständig och stor otur, Fredrik... Jag har däremot sett nämnda dam bli uttryckt i kurvan av dig - hon kanske lär sig fort.
Jag tror förresten det är få andra här som blivit av med licensen p.g.a. för tuff och oschysst körning, så det kanske är tur att du håller dig på arrangörssidan samt åker SUV.

Först väljer spår

Tja, en fördel har man som arrangör.... det är få av körgrejerna som våra tävlande gör som man inte gjort själv fast det är preskriberat numera och skulle ju aaallldrig göra det idag om jag tävlade....

Allmänt banåkaforum
CayenneTvsEVO8vs996vsM3vsSR3vsF575 på bana.....
<<   1, 2
2485 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande