| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bilder:Opel Corsa B rallybygge!!!Nya bilder,nylackad!!!
|
4 besök senaste veckan (12851 totalt) |
Gudar. Jag som bytte från att ha några fält med olika färger för det var sånt jobb att lacka efter var tävling
Kör han i skogen eller bara rs-a? _________________ Daniel Steiner |
||||
|
Mest asfalt...tunnor bucklar också till bilar men han är lackerare och tyckte mest att det var en kul grej, ser det lite som marknadsföring. Faktiskt dom mest välgjorda flames jag sett. Bilderna gör dom inte rättvisa heller.
_________________ Johan Liedholm Ford Fiesta -06 VW ID3 |
||||
|
|
||||
Jo tunnor (framförallt i danmark där de fyller dem med vatten ) kan ta rätt hårt =)
Jaha men då är det lite lättare
Han får lyfta lite på gasen då. Är det tarmac cup som gäller? _________________ Daniel Steiner |
||||
|
Nu är även hans hemsida uppdaterad med nya färger och ny design: www.hoffesrallyteam.se och nedanför en bild med stötfångarna på.Ska ut till dom och fota lite i kväll så mer kommer
|
||||
|
Var och fotade pärlan idag,fick till och med hålla i bakluckan medans Daniel satt i bilen och skruvade dit den
Kolla länken Mekbilder på www.hoffesrallyteam.se för mer bilder.Nedan lite smakprov:
|
||||
Johan: jag skulle bli mkt glad om du kunde fråga efter epp pris på en sådan eldsam lack
om bilen levereras mattsvartlackerad & klar dvs. MVH/ .......kristian _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
HaHaHa..det är ju Benny. En av sveriges mest begåvade billackerare. Har sett mpnga konstverk från honom. En bekant brukade hjälpa honom förr (Kenneth)+ Att ytterligare bekant bor nästgårds ( kicken ). _________________ Patrik Hagel Åker Volvo XC60-D4-2015 Glider Volvo C70 2.4T Cab.2004 Skruvar Golf GTi 1983 |
||||
Ska den vara vit invändigt ser läckert ut utvändigt
|
||||
|
Idag kom motorn i och sponsordekalerna på plats.Eldragningen är också påbörjad.Några bilder under och resten här: www.hoffesrallyteam.se
Så här glad blev Daniel när motorn väl var på plats
Kolfiber...kommer att bli mycket mer av den varan i bilen.
Mitt jobb för dagen förutom att fota.
"Kette" började med eldragningen,många meter överbliven kabel blir det
|
||||
|
Ska fråga vad han har för sprut.Han kör på etanol nu för tiden så trycket är höjt i alla fall.
|
||||
Mycket bra förslag!!!
|
||||
![]() |
Bilder o videos
Bilder:Opel Corsa B rallybygge!!!Nya bilder,nylackad!!!
|
4 besök senaste veckan (12851 totalt) |