Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 5896 besök totalt |
Då syns vi där då ![]() Leta efter en svart svenskskyltad 996:a, eller nån annan tuff bil som det står attitude på ![]() |
||||
Så du menar att bara jag planerar min körning lite så kan jag hålla stumt med porschen? Genar man vid adenauerforst så kanske det går. ![]() Fast jag kryper nog runt eftersom det är första gången för mig, (nästan iallafall) ![]() |
||||
Att planera sin körning betyder inte att man håller stumt överallt! ![]() Tvärtom gäller det att tänka sig för vad som kommer härnäst på banan och slå av i god tid! ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Du kan va lugnt jag kommer köra så sakta att jag knappt behöver slå av nånstans. ![]() ![]() |
||||
Men det vet du väl efter att ha hårdpluggat ringenkursen på detta forum! ![]() Ha så trevligt! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
![]() _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||||
Nu va man hemma då. Har inte hunnit med ringenkursen än tyvärr. Men det gick bra ändå. Med gatdäck och en extrarunda i depån vid T13 plus trafik fick jag som bäst 8.45 Tyvärr fick jag inte så många torra varv på mig. 4-5kanske. Det regnade nästan alltid på nån del av banan. Men nu vet jag ju hur det ser ut iallafall. Nästa gång blir det R-däck och en helg med fint väder ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 5896 besök totalt |