Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 3718 besök totalt |
Hmm... ska byta koppling på BMWn den 22 maj och jag vet inte om den nya bilen har dykt upp på min gård innan dess.
![]() Efter den 22:e så är jag sugen på åka bana... _________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 Mitsubishi Pajero -15 |
||||
Det verkar inte vara någon panik.. tyvärr.
Pratade med sturup igår och den första lediga tiden är juli.. ![]() Jag kan prova vidare och se om inte det blir några återbud.. _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||||
Är oxo intresserad, har aldrig kört bana förr så jag bryr mig inte om det blir stora, lilla eller parkeringen.
![]() _________________ Alfred Wigren BMW 325 Coupé Nationell Special 2wd Mercedes 190E 2.3 16v Asfaltsrally/Appk-projekt Mercedes 280CE -72 Banbils/glassbilsprojekt |
||||
jag har tid möjlig för gatbilskörning , minst 1 timme på lördagskvällen den 20 Maj....
Intresserade? |
||||
![]() Kan du berätta lite mera?? _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||||
Mer info ![]() |
||||
För de som inte kan den 20:e så finns det även träningstid med Svedala Motorklubb på måndagen den 22:e 16:30-19:30. Gatbilar har varit välkomna tidigare så det gäller säkert även denna gång.
De är nya som arrangörer så det flyter inte alltid på till 100% men det är inget fel på säkerheten iaf. ![]() Hade ändå varit roligt om "vi" kunde få ihop en kväll med en trevlig hamburgerbuffé som avrundning. _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||
Ja, en hamburgar racing skulle vara helt okej.. men jag har lite ont om tid närmaste tiden av personliga skäl.. så det här tillfället är nog en av de få jag kan ta och köra i år.. sen bmws körning senare i juni.. _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 3718 besök totalt |