| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Däck för banåka
4WD Däck - bana/gata
|
<< 1, 2 2614 besök totalt |
|
Aha, så det blev Dunlop trots allt. Ber nog om en recension om vi ses på stan.
Har inte köpt några till min ännu då det är lite oklart när jag kan hinna bli klar med den, lutar åt att vänta tills augusti då man har semester. |
||||
|
Hej hallå igen
Blir det bromsning blir det hos motornord i navdynon eller hos rototest, lite långt ner till en rototestanl. dock .. =/ 300 drivhjulshästar känns helt klart rimligt, men att de leder till en 11:a i raktframåka tror jag knappast, jag är inte nog våldsam på att växla för en sån tid ändå ! sen så var det iofs. Omkring 300 drivhjulshästar jag skrev, skulle va kul om man nådde det dock Andreas: Inga problem, jag är väldigt nöjd än så länge! Kan iallafall bekräfta att de klarar ösregn i motorvägsfart + några tiotal km/h till. MVH Gustaf _________________ Gustaf L |
||||
Vissa hävdar att R:et står för Rain. _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
|
Tänkte nog beställa dessa dunlop sport maxx själv snart men funderar på vilket man ska välja?
Det finns i 83W och 87Y, jag har för mig att detta är någon form av load index? Tjänar jag något på att gå på ett högre load index om man viktmässigt klarar sig med det lägre? |
||||
![]() |
Däck för banåka
4WD Däck - bana/gata
|
<< 1, 2 2614 besök totalt |