Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 3991 besök totalt |
Var hittar man tjat, nyheter etc.
Jag tycker inte 24h-rennen.de funkar så bra eller hittar jag dåligt??? |
||||||
Den ær rætt kass speciellt på den engelskspråkiga delen. www.nurburgring.de har ibland mer info men fræmst på tyska. |
||||||
Johann tror du glömde ett R i nurburgring. ![]() www.nurburgring.de _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Tyvärr ingen förbättring.... samma grejer verkar det som.
Vi får väl själva posta. ![]() |
||||||
Blir væl så. Sæg åt honom att det blir halare æn halt på vissa stællen i regn och att greppet varierar rætt rejælt mellan olika sektioner i just regn samt hælsa hela teamet från oss i Schwedenkreuz Motorsport och onska lycka til! ![]() |
||||||
Måste vara ngt fel på mitt tangentbord... ![]() |
||||||
Vi hade en extra coachsession i onsdags med Playstation, Gran Turismo och mina erfarenheter
![]() När jag var på industridagarna gav jag mig ut i regn, de tyska provförarna parkerade bilarna men jag tänkte som så att alla varv är bra. ![]() ![]() Inkommet SMS: Första klockade varvet på Carl blev 10.10 inkl GP delen. Jag vet inte riktigt hur det står sig för jag har inte koll på vad som är vanligt för bankombinationen. |
||||||
Johann, vilka partier i synnerhet tycker ni blir farliga i regn? _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Här är länken till LIVE sidan. Det är väl där man kan följa racet i morgon.
http://adac.24h-rennen.de/RENNEN2006 _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Träningstiderna för sista VLN-loppet då dom körde samma bansträckning som 24-timmars, hade dom 2 snabbaste biarna tiden: 10,09 & 10,15. Men det var under blöta förhållanden. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Johann, vilka partier i synnerhet tycker ni blir farliga i regn?[/quote] Passgen mellan FP och SX, Breidscheid och Mercedes Arena (fast den kor de inte tror jag) tycker jag ær speciellt luriga, men det finns många fler stællen. Det luriga ær att det kan vara bra grepp i en kurva och urkasst i næsta. Sen finns det en del stællen dær man har bra grepp i storre delen av kurvan men i utgången slæpper det lætt. T ex Brünnchen 2. |
||||||
Körde sist i regn och tyckte framförallt att Kallenhard och Hohe Acht, samt Eiskurve var ruskigt hala.
Mkt lärorikt att köra i regn dock. ![]() Har för mig att efter lilla karusellen kan det stå vatten också!? GP banan har jag ju aldrig kört (ännu), så den har jag ingen susning om. _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 3991 besök totalt |