Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 10179 besök totalt |
Blomman har väl gjort det nån gång förut...
Riktigt proffsigt gjorda program, tror faktiskt att Johan Thorén kan lära sig lite av det. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Sitter här och är supernöjd!
Rikigt roligt att både arrangör och TV-produktionsgänget satsar på en produktion med så hög kvalitet och ambition, som helt klart tillhör toppen i vad som visas i TV-rutan av racing på hemmaplan idag. Känns givetvis extra bra att ett reportage om våra gästmekar får den platsen i ett program som detta. Sedan att det blev lite fokus även på Swede Team Motors dieselracer, blev jag ju inte mindre glad för. Får väl säga som Pumagänget: Är jag partisk nu? ![]() Nej allvarligt talat, det här är lika bra även när de grå Sabarna lyser med sin frånvaro i rutan! (kanske bättre t.o.m. Om jag får tro vissa Porsche-diggande kamrater... , men så j-ligt kan de väl ändå inte vara;) ) Keep up the good work! ![]() ![]() ![]() _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||
Såg programmet igår och tyckte det var väldigt välgjort. Möjligen kunde det vara vettigt att införskaffa en bättre mikrofon till intervjuerna för ljudet blev en smula grötigt stundtals. Bra upplägg och intressanta intervjuobjekt!
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
Viasatsport 1 är väl ganska vanlig ![]() Annars finns programmen att köpa på Dvd, så att du kan se dem gång på gång på gång ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 10179 besök totalt |