Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 18022 besök totalt |
Nä det vill jag inte påstå. Fast jag är väl inte helt oäven. Det som saknas är väl rutin och erfarenhet. Har inte kört sådär jättemycket på bana, och det var tre år sedan sist (förrutom igår då).
Ja den gick faktiskt riktigt fint. Det är gula Koni runt om + HR fjädrar. |
||||||
Jag har alltid hatat styling! Ändå har jag helt plötsligt fått upp ögonen för hur otroligt snyggt det skulle vara med dessa fälgarna i dimensionen 18" på min vita pärla
![]() ![]() |
||||||
Hm, vadå ![]() ![]() ![]() |
||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||||
![]() |
||||||
Neonljus ![]() ![]() ![]() |
||||||
Åååå, vilken klockren färg!
![]() Klart du ska ha mörka/svarta hjul på den fina vita bilen, och allt under 18" är väl vinterhjul ![]() |
||||||
Jag tror faktiskt att det hade sett ruskigt bra ut min vän.... osså hade du ju kunnat ha r-däck på orginalfälgarna vett ja ![]() ![]() ![]() Det va kul att se dig på Sturup Raceway, kan ju säga att jag va totalt slut efter den dagen körde säkert 15 olika Hondor ca 60 varv, den ena mer varvillig än den andra ![]() _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||||
Vad är vinterhjul ![]() ![]() ![]() |
||||||
Precis ![]() |
||||||
Det är klart du ska ha ASA racing fälgar! De är ju skitsnygga! Jag skulle själv vilja ha 17" sådana på min e30. ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||||
|
||||||
|
||||||
Dom här funkar ganska bra på vintern ![]() _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||||
Ge mig sno och is ![]() ![]() |
||||||
Påställd och provkörd för första gången den här säsongen
![]() Shit va skönt det var att vara ute och köra i vårsolen i helgen ![]() Verkligen synd att den ska säljas... ![]() |
||||||
Kanske skulle ta och skriva lite här
![]() Efter att jag en längre tid försökt sälja bilen utan större framgång har jag nu bestämt mig för att behålla den. Det är ju verkligen en trevlig bil ![]() Jag har läst på diverse forum om just min bil och den verkar uppenbarligen liva upp känslorna ![]() ![]() Folk har för mycket tid ![]() Har haft bilen ca. 16 månader och är ju trots allt nöjd med den. Inga fel har det heller varit. Trist nog körde jag på en räv för ett tag sen. Både räven och min kofångare fick det lite dåligt. Jag kör ju inte direkt mycket med bilen då tiden saknas, det var ju också därför jag skulle sälja den. Men jag måste säga att jag är imponerad av motorn, den pinnar på riktigt bra men drar ändå inte speciellt mycket soppa. Under tiden har den heller inte tagit en droppe olja ![]() Där är lite småfix som ska ordnas under vintern, som bland annat skivorna fram som blivit lite skeva, kofångaren (försäkringsskada) och ny bromsvätska. Nya skyltar gör ju alltid lite på utseendet ![]() ![]() Sen är det det där med bakvingen, ska jag ta bort den eller inte ![]() Tyvärr är jag begåvad med en tumme mitt i handen så jag kommer få lämna in bilen för det som skall göras ![]() ![]() Visst är den läcker ![]() ![]() |
||||||
Re:
Det dära med att byta skivor gör du&jag på 1tim bägge sidor, så enkelt är det. Välkommen till Bjärred är du när det är dax min vän ha det gott o hälsa din fru... Mvh Pelle _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||||
Re:
Mottages ![]() ![]() |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 18022 besök totalt |