| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Toca 3
|
2 besök senaste veckan (7194 totalt) |
|
Join session
Hello! Jag försökte köra med Er igår men fick hela tiden när den skulle logga in i Ert spel att "Connection protocol missmatch" Jag körde mot några andra, men jag tyckte det var strul med något i 50% av fallen. Jag körde online ca 5 race. Finns det någon lösning på detta? Mvbh Munken _________________ Magnus Andersson TKRA - Team Kumla Race Ace's www.munken.org /Älskar täta Race...... |
||
|
Problem
Hej! Jag kör med version 1.0 av spelet. Jag var med och körde i Bajabuggy race med 5st andra. DTM körde jag med en server också F1 bilar även de med en annan server. Alla dessa 3 var olika servrar. Jag såg att mot Er server var det inte riktigt lika bra ping som mot dom som jag körde mot, om det kan vara det som är problemet? Jag loggade in mot Er och vart inloggad mot ervern, men när det sista skulle ladda innan jag kom in i Ert race fick jag 3 ggr att Connection protocol missmatch... vad jag vet går väl Toca3 på TCP/IP? Är det en bugg i spelet är det så att Ni hade en annan patch? (Jag försökte komma in i vissa spel men där sa den att jag hade fel version, så det problemet borde det inte vara med Er). Mvh Magnus _________________ Magnus Andersson TKRA - Team Kumla Race Ace's www.munken.org /Älskar täta Race...... |
||
|
Det felet har jag aldrig stött på faktiskt tyvärr...
Vi kör med version 1.0 av spelet. Vi kör också via Gamespy, men det gör du också förmodar jag. Det enda jag kan tänka mig är att du slänger iväg en fråga borta på RSC-forumet. DEt har en TOCA3-avdelning. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Host
speedline.se hette rummet som jag loggade in mot. Det var igår runt 22.00 jag försökte. Ni körde DTM Mvh Magnus _________________ Magnus Andersson TKRA - Team Kumla Race Ace's www.munken.org /Älskar täta Race...... |
||
|
Re: Host
OK Han är ingen SRM are tror jag lol,Jag har inte testat hans server än, Jag har varit inne o kört minst 10 olika servrar i dag utan några som helst problem. Jag Hostar i morgon vid 20,00 så kan vi testa om du har tid o lust. Alla som vill köra lite RallyCross är välkomna då
SRM lösen: rejsa _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Halloj!
Det är jag som hostar med Speedline.se! Problemet som du nämner är ju codemasters signum, aldrig göra saker helt klara såsom uppdateringar som verkligen fungerar. Host protocoll does not match mm. Detta får vi nog leva med och det blev bara värre med TRD3.
Den senaste uppdateringen släpptes för någon månad sedan. bl.a ökad cheatprevetion. Inget roligt att köra mot idioter som moddar sina bilar till 400 kmh. Jag tycker att nya uppdateringen funkar bättre om än inte perfekt!! Munken!! fixa uppdateringen!!!! Skilnaden mellan sim och pro-sim är mer realistisk fysik i pro, ingen strykjärnseffekt på bilarna utan en riktigt hygglig upplevelse. Svårt att förklara utan ni får helt enkelt testa. ( singelplay och tjuvträna!) Torsdag är fortfarande aktuell?? Kollar rejsa innan jag loggar på!! Stefan _________________ Stefan Persson FeniX Motorsport |
||
|
Banor i Rally cross
Hej! Har en fundering, kan man köra andra banor med rally cross bilarna än dom 4 som finns allt välja på? om det funkar är Ni snälla och talar om hur man gör? Mvh Magnus _________________ Magnus Andersson TKRA - Team Kumla Race Ace's www.munken.org /Älskar täta Race...... |
||
|
Re: Banor i Rally cross
Ja det går tydligen för jag körde med ett gäng nyss,Vi körde Audi Quattro på flera Rallycross banor + Asfalt banor ,Kul som bara fan. Men jag vet inte hur dom gör lol
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Hej Gubbar!
Ja det finns program för att "modda" olika championchips. Iripper är ett som jag vet man använder i toca3. En av mina racepolare är en jäkel på moddning, körde Audi Urquattro på Brans Hatch Hej vad det svängde!!
Jag själv har lite av tummen mitt i handen när det gäller den här typen av progamvara men kolla i deras sida! www.teamfog.us eller www.bhmotorsports.com båda engelska med massor av downloads. E ni sugna på lite rejs så loggar jag in nu kl8 Speedline.se
Vi ses hoppas jag!! Stefan _________________ Stefan Persson FeniX Motorsport |
||
|
Hej Gubbar!
Ja det finns program för att "modda" olika championchips. Iripper är ett som jag vet man använder i toca3. En av mina racepolare är en jäkel på moddning, körde Audi Urquattro på Brans Hatch Hej vad det svängde!!
Jag själv har lite av tummen mitt i handen när det gäller den här typen av progamvara men kolla i deras sida! www.teamfog.us eller www.bhmotorsports.com båda engelska med massor av downloads. E ni sugna på lite rejs så loggar jag in nu kl8 Speedline.se
Vi ses hoppas jag!! Stefan _________________ Stefan Persson FeniX Motorsport |
||
|
Modda
Hej! Har nu kollat lite i scripten och det verkar inte vara så svårt att modda... Skall se om jag kan få in några fler grusbanor i Rally cross och någon mer bilmodell :-) Mvh Magnus _________________ Magnus Andersson TKRA - Team Kumla Race Ace's www.munken.org /Älskar täta Race...... |
||
|
Re: Modda
Hojta till när du vet hur man ska göra. _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Skit
Jag får samma fel som igår..... Connection protocol missmatch. Har någon av Er patchen 1.1 installerad? i så fall kör Ni med ful version av spelet och det funkar? Mvh Magnus _________________ Magnus Andersson TKRA - Team Kumla Race Ace's www.munken.org /Älskar täta Race...... |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Toca 3
|
2 besök senaste veckan (7194 totalt) |