Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 2941 besök totalt |
Halloj, Det är en grym fest på lördagen som vi är ett gäng som ska på så det är tveksamt hur många från oss som är körbara på söndagen.... Patrik har fått sitt fjärde motorras på lika många år på Corvetten så den står still, olof fick problem med Miatan sist vi var i Kalmar, Henke i sin S2000 kanske är sugen o eventuellt drar jag dit beroende på hur pigg jag är i 944 S2 Cabben eller i 944NA.... //Björn |
||
Jag kommer! Har aldrig kört konbana förut (förutom Superstage). Ska bli skoj att se hur det går. Bilen väger 1220kg och har 167++hk.
![]() Joakim: Hur dags kör du från Kallekrona? _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||
Jag tänkte köra vid 08.30 ungefär. Det blir nog ytterligare en bil från Karlskrona också.
Med den vikten och effekten borde du hamna i C, gränsen går vid 7 kg/hk. Men om det är den vanliga layouten vi kommer att köra så spelar inte motoreffekten så stor roll. Så det är stor skillnad mot SS på den punkten. _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||
Då hänger jag på dig om det går bra?
Jag lär komma sist i vilken klass jag än är i, så det spelar inte så stor roll. ![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 2941 besök totalt |