Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 14642 besök totalt |
Tyckte jag kände igen dig i korvkiosken, men blev osäker och ville ut och köra igen! ![]() Jag fångar gärna in: "dscf2029" på karl.birgander@softhome.net ![]() ![]() EDIT: Nu ska jag rota genom P.P.'s kort och se om det finns något vettigt där... _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
"Tyckte alla skötte sig fint (utom kanske möjligtvis en grön BMW som måste missuppfattat och trott det var drifting som gällde... verkade dock som personen i fråga höll sig ifrån att drifta när någon annan var i närheten. ) "
Hmm ja den gröne bmw,n med värmlänningen bakom ratten skulle uppskatta R-däck på 14" kapsylfälgar!! En vilde > ![]() _________________ Fredrik Netzell |
||||
Då fortsätter vi lite till.....
Först två bilder på (kallade du bilen alfons?) ![]() ![]() Två bilder till på Calles M3:a. (Bara att köpa en alfa, är riktigt billiga nu......... ![]() ![]() ![]() och några bilder på volvon. Tyvär lyckades jag nog radera alla eventuella bilder på din vita bil (oskarpa eller något annat). P.P har kanske några. ![]() ![]() ![]()
Tackar och bockar men tyvär var din bil för snabb för min kamera....... ![]() Hoppas de gladde någon. Vill ni ha en stor bild så maila så får ni det. (Be mig inte att maila alla bilder, mappen är 182 Mb) Mvh Richard _________________ Richard Eliasson Alfa 156 Procar |
||||
okay, lungt, har en del film från bilen så ja klarar mej!!! tackar för bilderna på Volvon!
![]()
_________________ Mvh Martin Nilsson Mazda 6 MPS |
||||
Puh... 67 bilder kommer här.
Alla bilder är Copyright P.P. tills/om han säger annat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kul att se en M6 som används som den skall! Helt förståeligt att man inte pressar sitt yttersta i en sån bil kanske... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dagens bild? ![]() ![]() ![]() Jag står STILL! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag och Cedric ute och leker lite! ![]() Petrus som debuterade på bana, och fastnade i träsket upp till midjan efter första passet! Ännu en budget som ska räknas om lite i vinter tror jag... ![]() ![]() ![]() Nåt sånt här blir nästa bil om något/några år. Lite bättre bromsar så kan man stå på riktigt bra! ![]() Näpp, det var inget ljusprytt ändrör och ej heller extra bromsljus... ![]() _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
Hej alle sammans!
Är ny här på forumet och tänkte posta mitt första inlägg! ![]() Vill tacka alla inblandade i gårdagens Prova på körning för en kanon kväll! Kunde inte vart bättre! Bra arangerat och det det funkade bra ute på banan tycker ja! Va riktigt kul å få prova på lite bana. Något som ja aldrig kört förut. Bilen funkade kanon och faktiskt över förväntan. så där har ja inget att klaga på heller. ![]() Kul å se att så många kastar upp bilder här! Bra jobbat alla mä kameran allihop måste ja säga! Kände att dä verkligen va lätt å bli biten av det här! ![]() Så...det nog inte va sista gången på bana för min del ![]() _________________ ---Fredrik Lööf--- --Volvo C70 T5-- |
||||
Haha! Japp, Alfons... Det är liksom lite "ska bara" över denna rullande renovering/ruinering... ![]()
Wow! Läckra bilder från P.P! ![]() ![]() Jag tar gärna emot bilder på min leksak! Ni har båda PM med email o sånt! ![]() EDIT: Nu vet jag vad herr Lidström kommer terrorisera mig med imorgon. Klagomål på hur mjuka fjädrar och felaktig hjulinställning jag/Alfons har! ![]() Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Jag funderar på om vi skulle ha någon form av "Prova på" drifting nästa säsong, det finns ganska stor efterfrågan tror jag. ![]() ![]() _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
Jag hittade en på dig, vet inte vem som kör dock........ ![]() Vilken var nu snabbast Turbo eller sugmotor............ ![]() /Richard _________________ Richard Eliasson Alfa 156 Procar |
||||
kan lägga upp några på dig om en stund... _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
Haha, jag vann!! ![]() Carl vill du ha bilderna på din bil? /Richard _________________ Richard Eliasson Alfa 156 Procar |
||||
> ![]() ![]() ![]() Jag bjuder på den! Gärna: karl.birgander@softhome.net _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
Det var just det att det är han som kör ![]() Jag har vit hjälm Turbo är snabbast ![]() _________________ Per Huzell Speed is Everything |
||||
Var premiär för mig på sviestad, hade mycket trevligt!
Mycket trevligt upplägg och allt flöt bra. ![]() Kul att ni alla har tagit så mycket schyssta bilder!!! kul!! ![]() Kommer definitivt att åka i oktober om jag har möjlighet. _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||
Det vill jag inte erkänna, men du är betydligt snabbare än mig iaf... ![]() ![]() Kul att försöka hänga på dig var det iaf! Bra kört! _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
Ett skepp kommer lastat! ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 14642 besök totalt |