Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 7355 besök totalt |
Några fler bilder.
Tack för filmsnutten Chewie! Skulle kanske fortsatt direkt så hade inte snurrningen kostat så mycket tid ![]() ![]() Läckert med extra stift! ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Gustaf Wettermark BMW M3 E30 Replika V12 BMW E30 cabrio V8 BMW 323Ti -00 SLE BMW 520 E12 -73 |
Tack SVKG och speciellt Niklas för ett kanonarrangemang! Trots oväntat mycket folk så flöt det på utan problem.
![]() ![]() Själv hade jag en väldigt trevlig dag på parkbanan med mycket trevligt folk och rolig körning. Tyvärr lyckades jag inte förbättra min varvtid denna gång då jag hade lite problem att runda konerna. ![]() ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
Några bilder som fastnade på kameran
http://s113.photobucket.com/albums/n217/waern/parkbanan/?start=all _________________ Christoffer Waern Honda S2000 -99 ![]() |
Äntligen naagon som fick min Scirocco med paa bild....
![]() ![]() _________________ Anne Marek - www.sciroccogirl.net VW SCIROCCo... It's My Life... and I live Fast!!! ![]() |
Äntligen bilder...
15kg: ![]() Full attack på första varv: ![]() En trike: ![]() En tidsförbättring även här ? Brukar väl vara samma tid varje sprint.. ![]() ![]() Mycket imponerad av tiden. Kan bara konstatera att bred måste inte vara långsam. ![]() - no comment - ![]() ![]() Keilformfahrwerk - trodde det fanns bara för BMW 3serien ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Historikklassen i klassisk ordning ![]() såå snygg ![]() _________________ ![]() |
olaf njuter av att kolla däcktryck med "GT3 originalzubehör reifendruckmessgerät".
![]() ![]() En till Alfasud ![]() ![]() Subaruklubben har tydligen haft gruppköp på slutdämpare. ![]() ![]() ![]() |
Hade aldrig kört på parkbanan förut, men det va grymt kul
![]() ![]() ![]() _________________ christian johnsson Alfasud 1.5 qo - 1983 328i touring - 1995 |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 7355 besök totalt |