Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2006-10-13 Mantorp SLC Trackday
<<   1, 2
3787 besök totalt
Ulli
Tyresö
Här sen Apr 2004

Göte RS6 Sjögren skrev:
Ulli skrev:
Göte RS6 Sjögren skrev:
Har nu fått på nya skivor, dock vill jag nämna att jag inte kommer närvara. Det stod mellan Rickard Göranssons träff och denna och jag valde RGs nu på fre. Men vi ses nästa år

Göransson måste ha en otroligt stark dragningskraft! Du vet väl att vi har Thed som Starinstruktor denna gång och dessutom Alx, Alex Heageramark, Fredrik Lestrup, Carl-olov Carlsson, Jenna Brorsson m fl meriterande racers som instruktörer? Vad gäller deltagare har vi i det närmaste fullt fält, men du har självklart förtur om du ångrar dig!

Tack för det! Faktum är att jag gillar Mantorp mer än åsen, men ska möta upp en landsman från Norge där.

Å Thed åker jag ju med på åsen senare den 16 okt ändå

I övrigt inget fel på era träffar, samt instruktörer thumbs up
Tänkte komma förbi shopen någon vecka för att lämna hjälmen för montering av hans fästen.

Du är så välkommen! Ring först bara så att jag är där säkert.

Ulli
0707 306 911

Umeå
Här sen Nov 2002

Fredrik - SLC skrev:
Inte för att det har något med själva gatbils-körningen att göra....

men på racerbilsträningen som ju varvas varannan timme hela dagen så kommer ni få se något mycket exklusivt på banan att träna och testa lite, som bara finns i 2 exemplar i hela Europa..... (ingen showbil som Ferrari FXX eller något sådant utan en riktig racebil som körs normalt i Endurance)

vad det är är inte officiellt men jag personligen kommer se fram emot att se den på banan.

När dyker det upp några bilder på Panosen då?

Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Trådstartare
super7 skrev:
Fredrik - SLC skrev:
Inte för att det har något med själva gatbils-körningen att göra....

men på racerbilsträningen som ju varvas varannan timme hela dagen så kommer ni få se något mycket exklusivt på banan att träna och testa lite, som bara finns i 2 exemplar i hela Europa..... (ingen showbil som Ferrari FXX eller något sådant utan en riktig racebil som körs normalt i Endurance)

vad det är är inte officiellt men jag personligen kommer se fram emot att se den på banan.

När dyker det upp några bilder på Panosen då?

kolla www.slc.se och under bildsidan som finns länk på nyhets-sidan.

men här är en iaf....

Inför träffar
2006-10-13 Mantorp SLC Trackday
<<   1, 2
3787 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande