Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3259 besök totalt |
Det är väl enda matchen ni kommer att vinna... den utanför banan ![]() _________________ Anna Eriksmo Porsche 911 SC -82 Mercedes Benz C180 -07 |
||||||||
Snacka går ju! Upp till bevis! _________________ Anders Hansson |
||||||||
Kom igen nu övertala den där halvdansken som lever på elchocker och öl att köra på en bana där det inte är grepp som på en järnväg ![]() Så kom in i matchen nu så rejsar vi!!! ![]() //Björn |
||||||||
Jag tror att Fredrik känner sig gammal när vi kids kör från honom.. _________________ Anders Hansson |
||||||||
Jag känner mig ovanligt ung och frisk när jag ser era kroppshyddor och tomma viktlådor... ![]() Vi är i alla fall anmälda sedan tidigare, men inväntar fortfarande slutligt besked om plats... Det börjar tydligen bli lite trångt - Är det möjligen Black Flag Boys som fyller ut lokalen? ![]() _________________ -- |
||||||||
Ni är klara för start, kollade med Jonny igår ![]() Mvh Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||||
Verkar vara mycket snack och liten verksta'
![]() Man får kanske komma dit och dokumentera förnedringen ![]() _________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||||||||
Nja, versta' blir det inte förren på söndag. Meeeen jag tror nog att det kommer vara en del som tjyyvtränar imorgon ![]() Nästa gång vill jag se dig på startplattan Mats ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||||
Tycker inte om när det går snabbt! ![]() Måste skruva av lite grejor på Bettan som är sålda! _________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||||||||
Vi har i alla fall en i laget som behöver vikter och han behöver mycket vikter!! ![]() ![]() Ser fram emot rejset!!!! //Björn |
||||||||
Jaha, då är ännu ett team anmält..
![]() Teamet är namnlöst än så länge, men vi som ska köra är: Arne L Fredrik L Magnus J Pelle P Vilken vikt måste man komma upp i? _________________ /Arne Lindgren |
||||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3259 besök totalt |