Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 24 besök senaste veckan (5216 totalt) |
"Banan går i högervarv" kommer du långt med på Falkenberg
![]() In i "Högfartarn" var nog det enda parti jag tyckte verkade mysko första gången (ta höjd nästan utanför banan och väldigt sent apex så kommer hela banans bredd till användning i utgången). Krönet mellan "Nyhemskurvan" och "Esset" kan vara bra att placera bilen på rätt sida också, annars blir det så fel i "Esset" (och gräset är halkigt). Annars är det bara att satsa väl under 90% och låta det komma med varven. "Chikanen" känns lika knasig som idioten på Knutan, det går inte att göra rätt (tycker iaf jag) ![]() |
||||
Re:
Trist ![]() Men men det kommer fler tillfällen ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
Sådär ja!
Nyss hemkommen från garaget och bilen är så färdig som den kommer att bli... ![]() ![]() Tyvärr blir det gatdäck imorgon då fälgarna för R-däcken inte har dykt upp ännu. ![]() Men jag hade ändå tänkt ta det ganska lugnt och lära mig bil och testa spårval inför ERCup premiären på samma bana den 18 maj... Som sagt, det är tanken i alla fall.... ![]() ![]() Vi ses imorgon! ![]() _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 24 besök senaste veckan (5216 totalt) |