Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
GRAND FINALE: Race 10 @ Macau, 21/3, kl 19.00
<<   1, 2, 3   >>
5049 besök totalt
SRMrolle
Göteborg
Här sen Aug 2005

japp, detta får man inte missa...

[SRM]Rolle

www.racingmates.se
Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag

Probably the friendliest team in the world
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005

Får väl försöka va me..

Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

Rackarns.... jag har stooora problem med grafiken.

Banan verkar vara mycket tyngre grafik mässigt än andra banor. Jag har dragit ned allt till minimum utan HUD'en. Men det är fortfarande tveksamt att det kommer funka på racet.

Någon som har några tips?

bjorn.lovdahl
Hässleholm
Här sen Jan 2007

jag kommer med

Piteå->Långträsk
Här sen Jan 2004

Re:

ThomasT skrev:

Banan verkar vara mycket tyngre grafik mässigt än andra banor. Jag har dragit ned allt till minimum utan HUD'en. Men det är fortfarande tveksamt att det kommer funka på racet.

lägre upplösning?

Umeå
Här sen Jan 2005

Som det verkar nu så kommer jag inte att hinna in till er ... Har installerat om burken och håller på att installera in WTCC, tar en jävla tid detta... har sett fram emot att i första rejset få skicka Blymage så jäkla långt utanför banan att han inte hittar tillbaka till rejs 2.

Ska göra att vad jag kan för att komma in....

Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

Re:

Tibur skrev:
ThomasT skrev:

lägre upplösning?

Hjälp!!! Hur ändrar man upplösningen till tex 800x600???

Jag hittar ingen 3dconfig.exe fil....

Jesper Nilsson
Flen
Här sen Jan 2007

kmr ,

Umeå
Här sen Jan 2005

Hinner nog in.....Bly, känn vinden i ditt hår när du seglar iväg över grantopparna..

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Re:

ThomasT skrev:
Tibur skrev:
ThomasT skrev:

lägre upplösning?

Hjälp!!! Hur ändrar man upplösningen till tex 800x600???

Jag hittar ingen 3dconfig.exe fil....

I STEAM när du startar spelet får du fram Launch och Properties nere i högra hörnet. Tryck på properties...

Team Swedish Racing Mates
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Fel, tryck på Launch. Dåfår du upp en ny ruta. Där trycker du RACE Video and....

Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Server uppe!!!!

Citera
bjorn.lovdahl
Hässleholm
Här sen Jan 2007

mosade bilen i Race 1, ingen splitter och låg toppfart
i race 2 fick jag megalagg i ingången till skarpa högern i början...sen såg jag bara kalabalik så vet inte om jag var orsak till nåt där. I så fall var det inte meningen. Sen fick jag connection lost från tredje plats

Kan sammanfatta heaten med ett ord. : FAN

Uppsala
Här sen Dec 2006

Känns som att nima får en del att titta på i repriserna

Race1. Trög start, påkörd bakifrån rejält av en SEAT in i en kurva. Var jäkligt nöjd över att jag äntligen fått till en setup som inte åt däck! Gick inte snabbast i racetrim, men lättkört och jämna tider.

Race2. Bra start, 2:a bakom FvE, sedan påkörd bakifrån något så alldeles kopiöst! Tror dessutom det var samma SEAT som i race 1!! Sedan karambolage så det stod härliga till. Köra de 9 varven med en så stukad bil var nog som att gå en match mot Karelin! Fy tusan. Sedan fick man försöka lugna ner sig de första varven. Sedan rövknullad av en Alfa = mer sned bil. Enda ljusa med racen var lite sportslig fight med Kroged och ThomasT, men jag hade inte så mycket att sätta emot då bilen stod still på rakorna . Kul iaf med folk som kan bromsa i tid och som man kan ligga sida vid sida med.
Inte imponerad av vissa tilltag som både jag och andra blev utsatta för i racen.

Tack alla för en kul säsong iaf!

Svenska Wankelregistret
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005

Re:

Klurax skrev:

Race1. Trög start, påkörd bakifrån rejält av en SEAT in i en kurva. Var jäkligt nöjd över att jag äntligen fått till en setup som inte åt däck! Gick inte snabbast i racetrim, men lättkört och jämna tider.

Race2. Bra start, 2:a bakom FvE, sedan påkörd bakifrån något så alldeles kopiöst! Tror dessutom det var samma SEAT som i race 1!! Sedan karambolage så det stod härliga till. Köra de 9 varven med en så stukad bil var nog som att gå en match mot Karelin! Fy tusan. Sedan fick man försöka lugna ner sig de första varven. Sedan rövknullad av en Alfa = mer sned bil. Enda ljusa med racen var lite sportslig fight med Kroged och ThomasT, men jag hade inte så mycket att sätta emot då bilen stod still på rakorna . Kul iaf med folk som kan bromsa i tid och som man kan ligga sida vid sida med.
Inte imponerad av vissa tilltag som både jag och andra blev utsatta för i racen.

Försökte o knuffas så lite som möjligt men va lite svårt o inte gnuggas när vi låg jämnsides när vi gick in i de smalare partierna men kul va de..

första racet flög ja in i väggen så bilen dog.. andra racet va de lite karambolage som ja precis missade.. sen låg ja o slogs lite me klurax för o sen ligga helt ensam resten av racet efter att ha blivit ifrånåkt.. :P

Sollefteå
Här sen Dec 2006

kan faktiskt bara hålla med Klurax.....
jag är fruktansvärt besviken över detta sista race som jag hade sett framemot.....
såna här gånger så blir man så less på att det finns ett reglemente, varför ska man försöka hålla det, vad hjälper det då när man blir stängd och knuffad......

tråkit tråkit

bjorn.lovdahl
Hässleholm
Här sen Jan 2007

Re:

Klurax skrev:

Kan ha varit jag som var på dig i andra racet när allting försvann för mig...I så fall ber jag om ursäkt för det var definitivt inte min mening. I första racet var det nog inte jag. Inte vad jag vet

Västervik
Här sen Jan 2007

Jag fick 2 mycke mycke bra race.

I första hängde jag som en svans efter Tibur
Jag försökte stressa honom till misstag,
men han klarade gallant av de få attacker jag hade att komma med.

I andra kom jag iväg bra från ruta 7 och hade tur att inte bli inblandad
i något strul i tredje böj. Tog mig förbi Björn sen låg jag på nytt som svans, nu efter Fredrik.
Jag vänta på ett läge att gå förbi, å när han missade i hårnålen på varv 8
passade jag på att smita förbi.

Tack för bra racing. Kenta

Blue Flag Racing team
SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a
RD TCC mini 2007 - 10:a
RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Jag ska kika på repriserna. Det är dock först vid tre röda kort som man blir diskad i samma lopp. Men jag ska kolla.

Sen vill jag veta om det är någon som vill stryka några lopp eller inte senaste imorgon kväll kl 18.00. Efter det presenterar jag resultatet!!!!

Annars ska ni ha så mkt tack för denna säsong. Det var mkt kul att rejsa med er! Vi får se vad som kommer i nästa säsong!

Citera
Jesper Nilsson
Flen
Här sen Jan 2007

hmm . låg 5:a första racet . sen ville virusprogrammet uppdatera sig

Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

Är det någon som kan maila replayen till mig? thomas@thuresson.eu

Jag råkade ut för något väldigt lustig... En bit in i första racet så kraschade jag in i något för mig osynligt, som gjorde att bilen stannade. Sedan på reperations informationen mellan racen så stod det att allt var helt??

Racingsimulatorer
GRAND FINALE: Race 10 @ Macau, 21/3, kl 19.00
<<   1, 2, 3   >>
5049 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande