| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GRAND FINALE: Race 10 @ Macau, 21/3, kl 19.00
|
5049 besök totalt |
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||||
|
Rackarns.... jag har stooora problem med grafiken.
Banan verkar vara mycket tyngre grafik mässigt än andra banor. Jag har dragit ned allt till minimum utan HUD'en. Men det är fortfarande tveksamt att det kommer funka på racet. Någon som har några tips? _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
|
Re:
lägre upplösning? |
||||||
|
Som det verkar nu så kommer jag inte att hinna in till er
... Har installerat om burken och håller på att installera in WTCC, tar en jävla tid detta... har sett fram emot att i första rejset få skicka Blymage så jäkla långt utanför banan att han inte hittar tillbaka till rejs 2.
Ska göra att vad jag kan för att komma in.... _________________ Janne Djerf |
||||||
|
Re:
Hjälp!!! Hur ändrar man upplösningen till tex 800x600??? Jag hittar ingen 3dconfig.exe fil.... _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
|
Re:
I STEAM när du startar spelet får du fram Launch och Properties nere i högra hörnet. Tryck på properties... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
|
mosade bilen i Race 1, ingen splitter och låg toppfart
i race 2 fick jag megalagg i ingången till skarpa högern i början...sen såg jag bara kalabalik så vet inte om jag var orsak till nåt där. I så fall var det inte meningen. Sen fick jag connection lost från tredje plats Kan sammanfatta heaten med ett ord. : FAN _________________ Björn Lövdahl |
||||||
|
Känns som att nima får en del att titta på i repriserna
Race1. Trög start, påkörd bakifrån rejält av en SEAT in i en kurva. Var jäkligt nöjd över att jag äntligen fått till en setup som inte åt däck! Gick inte snabbast i racetrim, men lättkört och jämna tider. Race2. Bra start, 2:a bakom FvE, sedan påkörd bakifrån något så alldeles kopiöst! Tror dessutom det var samma SEAT som i race 1!! Sedan karambolage så det stod härliga till. Köra de 9 varven med en så stukad bil var nog som att gå en match mot Karelin! Fy tusan. Sedan fick man försöka lugna ner sig de första varven. Sedan rövknullad av en Alfa = mer sned bil. Enda ljusa med racen var lite sportslig fight med Kroged och ThomasT, men jag hade inte så mycket att sätta emot då bilen stod still på rakorna . Kul iaf med folk som kan bromsa i tid och som man kan ligga sida vid sida med.
Inte imponerad av vissa tilltag som både jag och andra blev utsatta för i racen. Tack alla för en kul säsong iaf!
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||||
|
Re:
Försökte o knuffas så lite som möjligt men va lite svårt o inte gnuggas när vi låg jämnsides när vi gick in i de smalare partierna men kul va de..
första racet flög ja in i väggen så bilen dog.. andra racet va de lite karambolage som ja precis missade.. sen låg ja o slogs lite me klurax för o sen ligga helt ensam resten av racet efter att ha blivit ifrånåkt.. :P _________________ Emil Jönsson |
||||||
|
kan faktiskt bara hålla med Klurax.....
jag är fruktansvärt besviken över detta sista race som jag hade sett framemot..... såna här gånger så blir man så less på att det finns ett reglemente, varför ska man försöka hålla det, vad hjälper det då när man blir stängd och knuffad...... tråkit tråkit _________________ Andreas Rönnbäck "sport eller komfort" |
||||||
|
Re:
Kan ha varit jag som var på dig i andra racet när allting försvann för mig...I så fall ber jag om ursäkt för det var definitivt inte min mening. I första racet var det nog inte jag. Inte vad jag vet _________________ Björn Lövdahl |
||||||
|
Jag fick 2 mycke mycke bra race.
I första hängde jag som en svans efter Tibur Jag försökte stressa honom till misstag, men han klarade gallant av de få attacker jag hade att komma med. I andra kom jag iväg bra från ruta 7 och hade tur att inte bli inblandad i något strul i tredje böj. Tog mig förbi Björn sen låg jag på nytt som svans, nu efter Fredrik. Jag vänta på ett läge att gå förbi, å när han missade i hårnålen på varv 8 passade jag på att smita förbi. Tack för bra racing. Kenta _________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
||||||
|
Jag ska kika på repriserna. Det är dock först vid tre röda kort som man blir diskad i samma lopp. Men jag ska kolla.
Sen vill jag veta om det är någon som vill stryka några lopp eller inte senaste imorgon kväll kl 18.00. Efter det presenterar jag resultatet!!!! Annars ska ni ha så mkt tack för denna säsong. Det var mkt kul att rejsa med er! Vi får se vad som kommer i nästa säsong! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
|
Är det någon som kan maila replayen till mig? thomas@thuresson.eu
Jag råkade ut för något väldigt lustig... En bit in i första racet så kraschade jag in i något för mig osynligt, som gjorde att bilen stannade. Sedan på reperations informationen mellan racen så stod det att allt var helt?? _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
GRAND FINALE: Race 10 @ Macau, 21/3, kl 19.00
|
5049 besök totalt |