Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (13000 totalt) |
Re:
Det blir få Cup bilar på knutan, alla som var tänkta är upphissade utan koppling, växellåda, chassie eller annat vesäntligt... ![]() Vi får spara ![]() ![]() Perola kolla här: http://www.blocket.se/vi/11953662.ht _________________ Patrik Skoog |
||||
Re:
Pallbockar är väl ingen ursäkt varför man ska ställa in ett tillfälle för ![]() ![]() Laila kan säkert behöva något stärkande efter att ha tvingats försöka lappa E21:an ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Som du säger Patrick det är bättre att vänta tills vår tid som pallbocks
![]() Hobbe du behöver inte vara orolig för Laila! Hon bryr sig nämligen inte om ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Per-ola Mattsson |
||||
http://johansson76.diinoweb.com/blog
![]() ![]() _________________ olof Johansson |
||||
Nu är Patrik o olof anmälda till knutstorp
![]() ![]() ![]() Som nybörjare tycker jag detta är riktigt roligt och ser fram emot kommande race ![]() _________________ olof Johansson |
||||
olof!
Att få salt i mina sår är ingenting när det finns de personer här på BMW forumet H_ _ _e & P_ _ _ _x som häller både Tabasco & saltsyra i mina sår, och har jag inga sår så vet i f_n om dom inte fixar såren också..... orsaken till haveriet i det 2:a racet på Gelleråsen var följande, på 6cyl så sitter det en svängningsdämpare med ett remhjul till drivning av generator/vattenpump, den består av 2st tjocka plåtar som är vulkade ihop (troligen för att minimera vibrationer) dessa båda plåtar är inte längre ihopvulkade, därav problemet. Remhjulet på svängningsdämparen ville ej följa med runt....... De två till vänster skall sitta ihop, den till höger är OK (än så länge bäst att tillägga!!!) ![]() Ny svängningsdämpare monterad så nu j_ _ _ _r ses vi på Knutan ![]() _________________ Per-ola Mattsson |
||||
Jag hade nog tämkt att vara med på någon av de sista deltävlingarna om bilen blir färdig.
![]() om inte så kan ni räkna med att jag är med från start nästa år och skall göra ett försök att som nykomling ta hem specialklassen... ![]() _________________ Robin Ansin RMS Racing Bmw Z4M -07 |
||||
Re:
Per-ola, jag har funderat & funderat och kan bannemej inte komma på din rebus. H_ _ _ e tror jag att jag har lyckats knäcka, men ord nummer två får jag fundera på ett tag till.. ![]() Hursomhelst så är det skönt att höra att du kommer till knutan, skall bli kul att försöka köra om dig ![]() Denna gången skall jag vara före dig till Knutan så jag kan stå redo med en kall b_ _ r till dig. (knäck den rebusen om du kan) ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Re:
Japp ![]()
Tabasco och salt tar jag med om inte Laila ska köra ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
Du är välkommen till Knutan med eller utan cupbil ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
Kommer någon medtävlande att begära en grundlig besiktning av olofs bil nu när han har läckt ut nyheten till skvallerpressen ? ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
Per ola, hur går det med uppladdningen inför Knutan? Har du satt Laila i hårt arbete eller ni kör bara högervarv runt korvmojjen i Ljungby med eran nya lyx-diesel-kombi? En bild på nya åket hade varit kul! ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Re:
Besiktningen ja, men akta dig för reglementsgruppen, de är kanske på plats! ![]() Nu får du bannemej ladda upp lite bilder på ditt nya chassie ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Patrik skrev.
Per ola, hur går det med uppladdningen inför Knutan? Har du satt Laila i hårt arbete eller ni kör bara högervarv runt korvmojjen i Ljungby med eran nya lyx-diesel-kombi? En bild på nya åket hade varit kul! Nja, varken Laila eller bilen har jag sett till sen vi var och hämtade den, hon skulle "bara" åka iväg ett litet ärende, det var två veckor sedan, men det har kanske kommit något mer i mellan, (hon är troligen och köper en massa fina E21 delar till mig!!!!!!). Så ![]() ![]() Bild kommer när bilen och Laila kommit hem....... ![]() ![]() Tills dess så är jag ![]() ![]() ![]() _________________ Per-ola Mattsson |
||||
Re:
Du menar nervös för reglementsgruppen, nej inte nu längre, jag sover numera gott om nätterna! ![]() Det blir trångt på "pallen" på Knutan, jag kanske skall ringa Lasse på motorbanan och be honom snickra en ny special "pall" till oss i standard ![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (13000 totalt) |