Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2714 besök totalt |
Jag såg denna film med Sportvagnsklubben Göteborg för något år sen. De hade hyrt en biograf i Göteborg där de visade filmen tillsammans med Porsche klubben. En sån här film gör sig verkligen på bio!!
![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||||
Ja, aldrig får man vara riktigt glad...
![]() Jag fick filmen igår, och avnjöt den under kvällen. Wunderbar för sådana som mig som blir perverst upphetsade av 70-talsracers. Härliga bilder på 917. ![]() Gillar närbildsscenen på fläkten när motorn stängs av. ![]() Jag tror att min film är region 1, och dubbningsalt. är engelska och franska? _________________ /Mathias |
||||||
Jag rodnar och tackar, tråden var ju så gammal att jag hade glömt det. Men det finns fortfarande ingen i Sverige som säljer filmen? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Nu är det helt klart köpläge då jag kopplat ihop en "hackad" Xbox med megastereo.
Med "hackning" spelar det där regionstramset ingen roll. Har en "regionskodad" VHS med Le Mans, alltså amerikansk, min gamla videå klarar inte av sånt. Nä, Le Mans måste införskaffas, bra manus, bra regi, bra handling, helt klart bäst :-) |
||||||
Nu rodnar du nog ännu mer... ![]() Magnus Emilsson länkade till Discshop, som är en svensk firma, ett par inlägg ovan. Det är därifrån jag beställt. (Som jag skrev i ett annat inlägg ovan.) ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() TACK! Men dom hade lite krångliga köpvillkor... Men nu är filmen beställd! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Grand Prix finns inte på dvd, finns på VHS (ntsc) http://www.imdb.com/title/tt0060472/ EDIT: hittade den här http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=132121&p=57&c=&g=72 inte filmen men alltid något |
||||||
Beställde en sådan i går. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2714 besök totalt |