Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2717 besök totalt |
ojdå, jag behöver nog forska lite mer själv... ![]() Hade han inte fler bilringar förr (och i och med det var tjockare?) Fast jag har för mig att trots att han hade fler ringar förr så var han tunnare. ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Antingen har du en canadensisk whiskeyflaska, en engelsk vinflaska eller en michelingubbe.... efter som du skrev vem gissar jag på gubben ![]() ![]() Själv har jag inte så mycket att komma med.. en audi 90 fälg som agerar stöd åt en saab 900 Aerofälg med däck. I bokhyllan stoltserar en TD04 turbo och på väggen har jag en signerad tavla av gurun Gillbrand och en stor tavla av Ursaaben.. _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||
Följande bildelar pryder mitt enkla hem;
Ett Garrett T 03, kliniskt rent. En Wika laddtrycksmätare, glycerinfylld. En Opel 1900 CIH kolv. En dito kamaxel, nedsliten (såklart!) En Austin A40 -62 kamaxel, inte nedsliten. Ett spjällhus från Opel Admiral -75, välpolerat. Ett knutkors från en 240, totalt utslitet. En krökt ventil från Opel 2,2 CIH. En bränd och sprucken ventil från Opel 1900 CIH. Det finns en massa annat småplock på skrivbordet också, men det orkar jag inte ta med här. Kan ju tillägga att jag är ungkarl, så jag behöver inte fråga om jag får ställa in en motor i lägenheten ![]() _________________ Anders Karlsson Opel Commodore GS/E -77 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2717 besök totalt |