| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Såld: Unik Lotus Exige 2005
|
10514 besök totalt |
|
vad gör den lilla displayen på högersidan för nåt? sorry för offtpoic... nyfiken bara.
|
||
|
Re:
Eller ballast på lämpligt ställe... Reglementet säger väl upp till 50 kg ballast i Roadsport klasserna. Jag har också varit in på de tankarna för ev. framtida deltagande... Annars är nog en yttre (och inre?)strömbrytare det enda kvarvarande att montera för tävlande i Roadsport. _________________ Patrik Fahlström |
||
|
Eftersom några spekulanter redan fått 385 000 SEK som "sista" pris på bilen (vid affär under augusti), så korrigerar jag ner priset även i annonsen. Fortfarande dessutom full nybilsgaranti fram till 13 september!
_________________ Patrik Fahlström |
||
|
Kul att höra att den är såld. Jag fattar inte varför det tog sådan tid. Hade den varit RHD hade jag sannolikt köpt den för länge sedan...
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||
![]() |
SÄLJES
Såld: Unik Lotus Exige 2005
|
10514 besök totalt |

