Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3610 besök totalt |
Anton Lillsund - fredag & lördag - kamera i högsta hugg
Björn Grönesjö - fre-sö steffe, Stefan Björklund fre-lör-sön, vidöppet munläder. Funktionär Mats Thurfjell (bmw130) - fredag Kristian Larsson, Tävlingsledare (ni som vill ha fotovästar letar upp mig eller Fredrik ) Eric Josefsson, kanske som funktionär om jag har tid att avara hela dagen. Håkan Carlsson - torsdag->söndag - MPS depåboxar. Andreas Lidström - Hoppas hinna ut och träffa gammla teamkamrater och er andra under lördagen... Martin Öberg - fredag kväll, lördag och sön - kamera i högsta hugg P.P. - Lördag, om vädret verkar bli i alla fall OK. Nu med tre minnen och två batterier... RBC-Lars aka Generalen aka Lars Wiezell - fredag em, lör, ev sön - köra Honda Timolo - Fre-sön - Besiktningstekniker _________________ Tim Olofsson |
Anton Lillsund - fredag & lördag - kamera i högsta hugg
Björn Grönesjö - fre-sö steffe, Stefan Björklund fre-lör-sön, vidöppet munläder. Funktionär Mats Thurfjell (bmw130) - fredag Kristian Larsson, Tävlingsledare (ni som vill ha fotovästar letar upp mig eller Fredrik ) Eric Josefsson, kanske som funktionär om jag har tid att avara hela dagen. Håkan Carlsson - torsdag->söndag - MPS depåboxar. Andreas Lidström - Hoppas hinna ut och träffa gammla teamkamrater och er andra under lördagen... Martin Öberg - fredag kväll, lördag och sön - kamera i högsta hugg P.P. - Lördag, om vädret verkar bli i alla fall OK. Nu med tre minnen och två batterier... RBC-Lars aka Generalen aka Lars Wiezell - fredag em, lör, ev sön - köra Honda Timolo - Fre-sön - Besiktningstekniker Martin Palm - Lördag - kameran laddad _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3610 besök totalt |