Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 10441 besök totalt |
Re:
Förar-ID. |
||||
Re:
Yes, på bilden är det oktanas Motorsport. Kända bla från Dubai 24h där dom brukar kriga i toppen. I SLC har oktanas varit med två gånger under året, KG Group (ett annat Baltiskt team) på betydligt fler (körde dom alla tro?). _________________ /Kristian Elisson |
||||
Re:
Dom var på alla men körde inte deltävling 2, då dom hade sönder bilen på träningen. och baltlandet ifråga är Litauen för bägge två. |
||||
Re:
Fast då måste de haft andra förare än de som körde i lördags? Den bilen hade verkligt udda saker för sig ibland.. luktade paydriver lång väg ![]() I Litauen äter man gris har jag lärt mig... ![]() _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Re:
Man äter många andra saker med..... har jag lärt mig efter har varit där och hälsat på ![]() ![]() ![]() |
||||
Re:
Förmodligen, sist det var med hade de två bilar med sig och nästan enbart nybörjare. Ibland gick det väldigt fort, ibland knappt alls... Rätt juste pryl att erbjuda sponsorer, köra race i exotiska Sverige ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||
Re:
Rätt idiotisk grej att erbjuda sponsorer. Då börjar de ju köra själva... Ajöss sponsring. Är det bara jag som är nyfiken på Antons ouppladdade bilder? _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||
Re:
Dina var förresten mycket fina! om du har nån med den lilla blå badankan och andra bilar på samma bild så är jag nyfiken på det med. _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||
Re:
Depåbilder kan ju vara kul att få se ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
Re:
Tack, det kommer fler bilder så det kanske inte är omöjligt, kan fixa fram bilder på den i lite högre upplösning också om du vill. _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Re:
här hittar ni en bunt sådana...... http://www.slc.se/bilder2007/race6/i |
||||
Så många fina bilder!
![]() Jag blir lite tveksam om folk orkar se mina bilder efter denna parad från dig, Martin.. Angående mitt långa... Objektiv, så ja det är ganska trevligt. Men, det väger massor. Axlarna tar stryk, speciellt i kylan som rådde på mantorp. Jag har ett enbensstativ men det är inte alltid det funkar med det. Men men, ska det bli fint får man lida pint.. ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
Jag har lagt några bilder i en egen tråd
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Välkommna dit, efter att ni tittat på Martins fina bilder en gång till ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 10441 besök totalt |