Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 17124 besök totalt |
Kul att du tar hand om den! Älskade den bilen, men kunde inte ha den kvar tyvärr.
Tyckte den var jäkligt fin för miltalet, sett betydligt risigare bilar med färre mil, efter mig verkar den dock ha fått gå rätt bra, men du har fått ordnign på den:) _________________ Henrik Frberg M535i |
||
_________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||
Blev även ett par Zimmermann skivor bak också. som är påväg ifrån tyskland.
![]() just nu sitter jag och funderar över att köpa millways främre & bakre bärarms bussningar. men vilka fördelar/ förändringar ger Aluminiumbussningen med ledlager för bakre bärarm? eller finns det till och med några nakdelar man får dras med ifall man monterar dessa? dom främre bussningarna har jag redan bestämt mig för att köpa. _________________ Mattias Olsson | Drives: BMW m3 e36 |
||
Re:
ingen som har lite feedback att komma med? _________________ Mattias Olsson | Drives: BMW m3 e36 |
||
|
||
Re:
hehe ne så fancy är dom inte tyvärr ![]() _________________ Mattias Olsson | Drives: BMW m3 e36 |
||
Re:
Gällande broms-skivorna ville jag bara tipsa om att jag tycker orginal är minst lika bra, kommer dock inte ihåg vad som skiljer i pris etc. Fram kan man med fördel montera skivorna som är orginal på 3,2 L, alltså med "flytande" nav, det är bra skivor tycker jag. Mr o: Hur går det med luftintagen, kommer du ihåg att jag är spekulant, börjar bli dags nu.. ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||
Till Salu!
Bilen kommer troligtvis säljas p.g.a andra prioriteringar i livet. jag hoppas att någon här på Rejsa köper bilen och använder den till vad det är byggd för. har inte skrivit ihop någon annons än med den mesta info finns här i projekttråden. måste sätta mig ner och räkna ihop pärmen med kvitton för att kunna sätta ett exakt pris. men PM:a mig bud vid intresse så länge. _________________ Mattias Olsson | Drives: BMW m3 e36 |
||
Re:
sandpapper i olika steg sen autosol och poler trissa och en jäkla massa tålamod är ganska tidsödande. men fint blev det. _________________ Mattias Olsson | Drives: BMW m3 e36 |
||
Lite bilder ifrån avgassystems bygget.
med 2st metaliska 2 ½" högflödes katalysatorer ifrån (http://www.a-alt-avgassystem.se/katalysatorer.html) sedan 2st kort 2½" Ljuddämpare ifrån biltema och till sist en slutljuddämpare ifrån http://www.rakaror.o.se ![]() ![]() ![]() _________________ Mattias Olsson | Drives: BMW m3 e36 |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 17124 besök totalt |