Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
RACE07: Race 4 @ Anderstorp, 10/12, kl 19.30
<<   1, 2
3291 besök totalt
Oqvist
Umeå
Här sen Okt 2007

Japp vi hade nog bästa fighten där nima, pp, jag och fuze då om jag inte har fel som vanligt... Ska bli kul att se reprisen. Måste vart fullt i backspegeln på nima mest hela tiden första racet

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Ja det var lite oroligt bakom mig första halvan av race 1. Ni låg en 0,3-0,6 sek bakom o pressade. Sen höll ni på och rejsade med varandra så jag lyckades få en lucka på ca 1,5 sek och då känndes det lite lugnare.

Sen vet jag inte vad du gjorde på sista varvet oqvist för du kom ikapp ruskigt fort.

Team Swedish Racing Mates
Citera
Koit
Sollentuna
Här sen Nov 2005

Första racet blev lagom kul. Avputtad i första kurvan och kom tillbaka som nästa sista bil. Blev avputtad av P.L. senare men han är jysst kille som väntade in mig och släppte om mig. Fick slutligen en 8:e plats till skänks vilket innebar pole i andra racet.

Lyckades hålla snabbare bilar bakom länge och väl men i stressen växlade jag ner en gång för mycket i sista hårnålen och fick i friläget vilket orsakade lite kaos bakom mig. Sorry för det. Kul var det i alla fall

Har lite dålig koll vilka jag raceade mot. I GTR2 kan man trycka på TAB för att se förarens namn. Hur gör man i Race07?

Västervik
Här sen Jan 2007

Hej

Gårdagens rejs var de roligaste hittils i ligan tycker jag.

Jag kvalade som 6:a (tror jag) lol.

Race 1: Kom upp på tredje plats efter att några strulade framför och hade häng på 1:an och 2:an.
Men sen såg jag "raketerna" bakom närmade sig fort, tappade koncentrationen för ett ögonblick och
Viktor fick en lätt resa förbi.

Något varv senare gör Öqvist sin omkörning på rakan efer T1 han kom som en torped när jag missa lite i utgången. Ja hängde på bra sen höll ett 3 sekunders avstånde både framåt och bakåt.

På slutet närmade jag mig framförvarande bilar, men även han bakom mig kom närmare. Mitt sista varv höll på att bli de bästa varvet. I mål var jag bara 5 sekunder efter segraren Woow jag e nöjd.

Jag körde med vinge 5 och på rakan efter T1 tappade jag 0,3 varje varv på bilarna framför ta de gånger 13 hmm... ungefär 3,5 sekunder hehe lekte bara me tanken lol.

Race 2: Drog ner vingen till 3 gjorde en dålig start men fick rygg på Niklas hängde med bra i flera varv. Sen gjorde jag en liten miss och putta till Niklas vid T2 han sladda till men kunde rädda situationen själv droppa jag två placeringar.

Några varv senare krascha jag in i en bil som stod på tvären hade inte en changs att väja. Påföljden blev att jag tappa power och styrningen blev lite sne. Jag gjorde några missar här och där. Tror att jag tuffade in på en sjunde plats.

Tack för himla roliga race!!!

Blue Flag Racing team
SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a
RD TCC mini 2007 - 10:a
RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Re:

Koit skrev:
Har lite dålig koll vilka jag raceade mot. I GTR2 kan man trycka på TAB för att se förarens namn. Hur gör man i Race07?

Det finns i RACE07 också men inte på TAB-knappen default utan man får assigna den till någon annan knapp.

Citera
Oqvist
Umeå
Här sen Okt 2007

Re:

Niklas Maravic skrev:
Ja det var lite oroligt bakom mig första halvan av race 1. Ni låg en 0,3-0,6 sek bakom o pressade. Sen höll ni på och rejsade med varandra så jag lyckades få en lucka på ca 1,5 sek och då känndes det lite lugnare.

Sen vet jag inte vad du gjorde på sista varvet oqvist för du kom ikapp ruskigt fort.

Fritt spår så jag kunde gasa då jag kom förbi PP och Viktor släppte taget lite . Synd man småmissa lite sista varvet annars hade man kanske kunnat fixa en attack i sista kurvan. Tror jag fick snabbaste varvet i tävlingen på sista varvet.

Sedan jo att ha 1 i vinge hjälpte helt klart på startrakan speciellt när man får slip stream jäklar vad man får skjuts då. Tjänar definitivt första sektorn på det sen tappar man lite på de andra. Men var ju på startrakan man fixa de flesta omkörningarna så helt klart rätt val

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Jag har kollat igenom repriser och så nu och det såg väldigt bra ut! Clean racing! Bra jobbat!

Resultattråden är uppdaterad också!

Repriserna:
Kommer! Serveruppgradering på Fuskbugg.se

Lite resultat:

Kvalet:

Race 1:

Race 2:

Citera
Racingsimulatorer
RACE07: Race 4 @ Anderstorp, 10/12, kl 19.30
<<   1, 2