| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
M3E30 i Superstage
|
11483 besök totalt |
|
Re:
Menar du lägre en Ultimans tid
|
||||||||
|
|
||||||||
|
Re:
Visst, jag kanske brusade upp lite granna. Jag ska ta det lugnare i framtiden och läsa in smilisar lite tydligare, sorry för det. Vi glömmer det. _________________ /Anders C |
||||||||
|
Re:
Den har tydligen kommit till prenumeranter nu, så jag gissar att den finns i affären till slutet av nästa vecka? Jag hoppas det iaf, för jag vill också se reportaget
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||||||||
|
Re:
Lugnt god jul o gott nytt år
|
||||||||
|
Snyggt kört Samuel!
_________________ Peter Karlsson |
||||||||
|
Snyggt kört Samuel!
Fredric Sjöblom skrev: Under 1.20 kräver jag av Samuel så där hade du tur thumbs up Jag måste prova SS åxå Så många kvicka M3 E30:sar det finns här på forumet så är det väl inte mer än rätt och på tiden att ni går ihop och hyr banan en dag. Ja... det vore kul...så man kan få lära sig lite konbanekörning med
_________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||||||
|
|
||||||||
|
Imponerad av denna bedrift
Sjukt bra chassie.. Fan gillar inte att berömma men får göra ett undantag
_________________ Micke Bernebrandt NYCKELN TILL ETT ROLIGT LIV ÄR ATT HÄNGA MED FOLK SOM ÄR HELT DUMMA I HUVUDET
|
||||||||
|
Re:
Jag är på! Inte för att min är så snabb men jag jobbar på det
_________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||||||
|
Grymt imponerad av tiden, och bilen såg riktigt trevlig ut på Superstagebanan!!
Snyggt kört!! Kan bjuda på ett par bilder jag tog på BMW:n också... Kul att plåta...
Satsar en del innan målgång... https://rejsa.nu/im/_bantraffar/4854-new_2007-12-22-bmw_superstage_final_2007.jpg _________________ Mattias Johansson, Linköping :: Toyota Club Sweden :: Toyota Celica GT -74 (projektbil) |
||||||||
![]() |
Bilder o videos
M3E30 i Superstage
|
11483 besök totalt |