| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE07: Race 6 @ Magny Cours National, 1/1, kl 19.30
|
3331 besök totalt |
|
Jag har nu tittat över repriserna från loppen och det såg inte så farligt ut som jag trodde i själva rejsen. Det småputtas lite under loppen men de jag såg så var det ingen som förlorade eller vann på dem. De berodde på att folk har dålig uppsikt på vad som rör sig runt bilen eller att man inte ser när bilen framför bromsar eftersom det inte finns några bromsljus. PLarsson var lite het under loppen och var inblandad i några incidenter, men han blev drabbad själv också några gånger och vann inget på dem.
Gällande geningar så var det nära för många av er men ni klarar er faktiskt! Ni höll er på rätt sida även om det var nära. Det kunde man se på repriserna. I själva loppet såg det ut som om folk genade men så var alltså inte fallet. Här skötte ni er! Ber om ursäkt för om jag anklagade er för geningar. För ni höll er faktiskt på rätt sida. Du med fuZe
Fast försök att sköta er i framtiden. I'm watching you!
Jag har bara tiderna från Race 1 men tog en skärmdump på poängsammanställningen så jag fick placeringarna därifrån. Kolla i resultattråden. Då går vi vidare till Vara och Caterhambilarna. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Hej
Jag hade inte tränat så mycket för de här rejsen så jag får ta de för va de blev. Jag kvalde som 7:a Race 1: De blev lite strul i starten av ett par framförvarande bilar, så jag tog det väldigt försiktigt för att inte själv bli indragen. Jag övertog Kavic på startrakan (kommer inte ihåg vilket varv) sen var jag tvunget att släppa lite på gasen för att klara kurvan då körde han in i mig och for av, sen försvann han ur spelet. Sen hade jag en incedent med P Larsson i chicanen. Jag såg att han var bakom precis innan jag koncentreade mig på chicanen men hann aldrig att uppfatta att han kom på insidan. Vi slog ihop och for av. Jag tappade 3-4 placeringar. Jag försökte bita ihop och tillslut blev jag 9:a Race 2: Gjorde säsongens sämsta start och hamnade sist > De va bara att gneta på. I detta rejs blev jag inte varvad och jag tror jag blev 6:a
Till nästa rejs måste jag träna lite mer med bilen jag HATAR hehehe brukar snurra hejdlöst me den. Vi ses på banan Kenta _________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
||
|
Re:
Inte dit fel klantade mej bara lol _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Vart ett spännande rejs! krävdes verkligen stenhård koncentration.. vart lika spännande varje varv vid hoppet.. friskt chansat helt enkelt
Vart ju en riktigt spektakulär start i första racet.. såg hur bilar flög hit o dit i luften samtidigt som man gasade på så hårt man orkade! Riktigt spännande Ser fram emot nästa race!
_________________ Emil Jönsson |
||
|
Ja huvva vilka rejs det var igår. Var helt genomsvett efter första loppet. Hade en suverän fajt med Kroged som höll på hela loppet. Sen kom Nima o ville vara med och leka bara för att göra det hela ännu mer svettigt
.
Har ju i vanlig ordning inte sparat mina repriser, så är det någon som har repriser från gårdagens rejs? Vore jättetacksam om de hamnade i min ägo.
_________________ Daniel Bäck |
||
|
Satt med ett öga och noterade tacksamt hur tätt det var mellan er i första. Det gjorde mitt race SÅÅÅÅ mycket lättare där jag var, mellan 2-4 sek framför.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
|
Re:
hehe ja de va svettigt! Snygg omkörning i slutet
_________________ Emil Jönsson |
||
![]() |
Racingsimulatorer
RACE07: Race 6 @ Magny Cours National, 1/1, kl 19.30
|
3331 besök totalt |