| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
nån som har lust att förklarar lite om rattar
|
5 besök senaste veckan (4207 totalt) |
|
Re:
DFP-ratten som vi talar om i den här tråden är betydligt billigare. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Hej!!
G25 ÄR värd de priset som dom tar för ratten IMHo!! 2700:- !!!????? 2185:- på webhallen. http://www.webhallen.com/prod.php?id Sen är det ju alltid en fråga om hur mycket man sitter bakom skämen och gasar.... Har inte själv ägt en DPF så har ingen uppfattning om dess prestanda. Har haft: Thrustmasters F1 FFB Modena 360 FFB MOMo "black" ratt kör nu med G25 och det enda som jag inte gillar är växelregagsmojängen.... helt onödig i dess nuvarande utgåva. Annars Stefan _________________ Stefan Persson FeniX Motorsport |
||||
|
Re:
växelspaken har jag för att justera bromsbalansen i sekventiellt läge under körning. Spak framåt mer broms på framhjulen och spak bakåt mer broms bak. Funkar fint tycker jag. _________________ Bo Wihlborg |
||||
|
Re:
Stefan _________________ Stefan Persson FeniX Motorsport |
||||
|
Fick en Logic3 i jlklapp i dag ska den tillbaka till teknikmagasinet, visserligen är öppetköp utgånget, men med den rattens "kvalité" är det nog inga problem att reklamera istället, kartongen säger dessutom att pedalerna är analoga, det var de inte alls.
_________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
nån som har lust att förklarar lite om rattar
|
5 besök senaste veckan (4207 totalt) |