Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 11368 besök totalt |
Re:
Kör man med omoddad standardmotor skulle jag hellre se utförande enligt orginal verkstadshandbok än Grupp N-spec. Iaf om det ska vara effekt enligt regbevis (om nu inte dessa två utföranden råkar sammanfalla). Finns det inga nya aspiranter på Roadsport B iår förresten, det är ju många vagnar som klassar in där. |
||||
Nu är serieanmälan uppe (sen några dagar).
http://spvm.steencon.se/anmalan.php Det är bara att fylla på startleden. ![]() http://www.spvm.se/nyheter.php Endags på Mantorp 1e Juni? Då blir det tempo i depån. |
||||
Re:
Done! Men är det rätt som det står att Anderstorp skall vara den 9 juli - Knutstorp 6-8 juli och sedan Anderstorp dagen efter.... _________________ Stefan Hasselgren |
||||
![]() |
||||
Re:
Jo, detta har jag sett, men om du följer länken inbjudan då öppnas en PDF och där står helt andra datum..... ![]() ![]() _________________ Stefan Hasselgren |
||||
Re:
Tycker också de olika datumen som figurerat är lite förvirrande? 4. aug Anderstorp prel?? Vad betyder det t.ex. Är det att tävling 4 kommer att köras på Anderstorp någon gång i aug? För det lär väl inte vara den 4/8 som är en måndag? 9/7 är väl inte heller så troligt för Anderstorp då det skulle bli onsdagen i veckan efter SSM?? |
||||
Re:
Men nån helg i augusti har varit planen hela tiden. Förhoppningsvis kan allt spikas på SPVM's stormöte i Jönköping till helgen (missar det tyvärr pga utbildarkurs). |
||||
Inbjudan
Hej Niklas Kan det vara 2007 års datumar som smugit sig in i Inbjudan, som ju skiljer sig radikalt från Indexsidans Datumarna på Indexsidan stämmer nog bäst Be Jan ändra / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||||
Re: Inbjudan
Nu har jag orkat skicka ett mail... ![]() |
||||
Re:
Det enda som är vidareskickat från Tekniska till Förbundsstyrelsen är nåt om "Katalysatorer gamla bilar". Men styrelsen har inte producerat nåt nytt protokoll. Miljökommitén är helt klart emot en dispens.
|
||||
Re:
![]() |
||||
Jag tog min debutantlicens i lördags och kommer köra 3 tävlingar om allt går enligt planerna...
![]() |
||||
Vilken klass
Vilken klass Glöm inte anmäla dig på SPVMs hemsida om det är där du skall tävla / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||||
Re: Vilken klass
![]() 5 boxtrar i B låter jätteskoj. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 11368 besök totalt |