Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Renault Megane Sport -06 SÅLD
<<   1, 2
4808 besök totalt
Rang
Nässjö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 88


Trådstartare
Det med olika chassin. Vet inte om man kan kalla detta två olika men på min så är det ju ett tillval med extra styvare fjädrar vilket i sin tur gör så att man kan koppla bort både antisladd och antispinn. Men som sagt, vet inte om det tillvalet kan räknas som ett annat chassi än original.

_________________
Mikael Rang
Cupra Ateca -20
Citera
Lars Aldebo
Märsta
Här sen Jul 2003
Inlägg: 293



Din har "sportfjädring" vilket är det samma som engelsmännen kallar cup-pack. Den borde också ha mörka fälgar.

Edit: Kollade just in bilderna. Skitsnygg bil thumbs up Skulle jag flytta tillbaka till Sverige nu skulle du ha en köpare.

_________________
/Lars Aldebo

Subaru BRZ
Citera
Rang
Nässjö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 88


Trådstartare
okej. Då vet man de Flytta tillbaka å köp bilen å så kan du flytta till danmark sen igen


Sänker priset ytterliggare!! Ska skriva kontrakt på ett hus idag så bilen måste verkligen bort. 140 000 kr eller bud!! Kom igen nu. Bilen är enligt Bilpriser.se värd minst 169 000 kr.

_________________
Mikael Rang
Cupra Ateca -20
Citera
thordan

Här sen Jun 2004
Inlägg: 106



oj, vad sugen man blev. Men måste bli av med min e30 318is innan det skulle bli aktuellt.

_________________
Thord Bengtsson
Citera
Rang
Nässjö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 88


Trådstartare
Nu är bilen såld!! Den gick iväg för 130 lakan.

_________________
Mikael Rang
Cupra Ateca -20
Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3597



Grattis, det tog tid .
Vilket pris , klart prisvärt.

_________________
Pierre Stackbom
I djungeln av begagnade bilar
Citera
Rang
Nässjö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 88


Trådstartare
Det tog en stund och priset blev ju tack vare att jag och min sambo har köpt hus. Ville bara bli av med bilen. Så nu har man en standard saab 9-5 2.0t -98. Familjebil med 150 hk...

_________________
Mikael Rang
Cupra Ateca -20
Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3597



Re:

Rang skrev:
Så nu har man en standard saab 9-5 2.0t -98. Familjebil med 150 hk...


Stackars dig .

_________________
Pierre Stackbom
I djungeln av begagnade bilar
Citera
SÄLJES
S: Renault Megane Sport -06 SÅLD
<<   1, 2
4808 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande