| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Kinnekulle med BMWSC på lördag 30:e aug
|
<< 1, 2, 3 >> 7498 besök totalt |
Bilder kommer under dagen! _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||
Jag har lite film också som kommer när min dator känner för det. |
||||||
Gott gotteligottgott /Anders C _________________ /Anders C |
||||||
|
_________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||
Härligt!!
mvh Peter |
||||||
Grymma bilder, härligt med alla 02or på plats :-) det är ju på racerbanan dom hör hemma
/Anders C _________________ /Anders C |
||||||
Var det din den blåa?
|
||||||
Självklart! Bara bra om många får se dom. _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||
I wish
Tyvärr, den ägs och framförs av en Öckerö-bo, gick tydligen rätt bra enligt rykten jag hört. /Anders C _________________ /Anders C |
||||||
|
Hmmmm det här är inte jag
och inte det här heller!!!
Två olika estorilblåa limos på plats o körde! Det kunde varit tre
_________________ Magnus Thomé
|
||||||
jepp! de e hyggligt bra knuff i den motorn!
|
||||||
far min "råkade" kika lite på uret under några varv dock är det en ny anordning för honom så han fipplade lite med tiderna och vissa varv försvann.. men på slutet av dagens körningar låg jag bakom en audi och stressade honom lite.. då körde vi 1.03.11 (fick faktiskt hålla igen i kurvorna då) sen efter det körda jag på tom bana.. tippar det gick på 1.02 mitten/höga nånting.. bilen kan säkert mer.. men klumpen mellan stol å ratt behöver nog nöta avsevärt mer asfalt ..
Esa har fler tider...?!
|
||||||
|
Jag klockade rör-olsson till 1,02, han var snabbaste ekipage tätt följd av några ådi med någon och några sekunders tillägg. Skillnaden var att alpinan körde på denna tid nästan varje varv och ådisarna fick till det då och då. Den övre blå limosinen hade lättats med 130 kg sedan jag körde ifrån honom sist, så det var ombytta roller i lördags. Får ta och klura ut något annat till nästa gång... Kompressormatade 330 och 328 gick rätt bra också, mest impad blev jag av 328:an, (e46) standardchassi med r-däck och ändå så snabb i kurvorna.
/Johan _________________ Johan B |
||||||
Hej!! vad körde du själv för bil då? |
||||||
![]() |
Inför träffar
Kinnekulle med BMWSC på lördag 30:e aug
|
<< 1, 2, 3 >> 7498 besök totalt |