Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2008 - Challenge
<<   1, 2
3534 besök totalt
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Re:

Broman skrev:
Nu e det snart dags för nästa tävling

Jag fixade en sån där SMA-licensförsäkring för ca 2 veckor sen (betalade direkt), men har fortfarande inte fått hem nått. Vad ska jag ta med mig som "bevis" på att jag har licensförsäkringen?

Mvh/ Robert

mailet med betalningsinformationen gäller som bevis till du får plastkortet.....

plastkortet kan dröja upp till 1,5 månad innan det kommer.....

(tillverkningssättet är att varje månadskifte så kollas det upp vilka som betalningen HAR kommit in på och dessa skickas till korttillverkaren och det tar ca 2 veckor i produktionen, men om du har otur och missar månadskiftet precis så får du vänta till nästa månad)

r-2
Gottröra
Här sen Okt 2005

Jag hoppas alla har fixat sina försäkringar och att det har gått smärtfritt. Ställ gärna frågor här i tråden om det är några så kommer med all sannolikhet svar. Ingen fråga är för dum att ställa

Välkomna på Lördag, torrväder är beställt

Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004

jag kommer, och jag tänkte prova 2 bilar om det är okey? Jag är anmäld med Anglian men jag vill gärna testa ett par rundor med dragbilen med bara för att se om den ska få bli räserbil senare. Funkar det att växla bil under dagen?

Gärdet
Här sen Aug 2005

Trådstartare
Jajamen, det är inga problem!

Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004

Tack för det svaret, då ses vi imorrn då, och se upp för hånglian, nya yokisar 032:or på

2008 - Challenge
<<   1, 2
3534 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande