Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2008-06-05/08 Historisk F1 A-torp, funkis sökes !!!!
<<   1, 2
4813 besök totalt
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004

Re:

Fredrik - SLC skrev:
bjorre82 skrev:
P.P. skrev:
Fyra, Björn? Jag får det till tre hur jag än räknar...

5/6, 6/6, 7/6, 8/6

Hur jag än räknar får jag det till fyra...

jo det stämmer att det är 4..... MEN den 6 är röd dag då det är nationaldagen..... så det är bara en dag som behövs..... Och där skulle vi kunna köra med inte full bemanning.... för det är bara träning då..... men helst ser vi att man kan komma även då....

Ah! Schysst!!!! Då får jag springa och ändra min ledighetsansökan

P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002

Hjälpmoderator

Skulle ju kunna skylla på det där med nationaldagen men väljer att använda programet jag läste på flatout som skäl till min felräkning...

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
bjorre82
Växjö
Här sen Maj 2004

Re:

P.P. skrev:
Skulle ju kunna skylla på det där med nationaldagen men väljer att använda programet jag läste på flatout som skäl till min felräkning...

Tänk inte på det Patrik, det är bara hela Sveriges racingintresserade som nu vet att du inte kan räkna till fyra

Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002

Hjälpmoderator

Hade etta i mitt sista mattebetyg, så det är helt logiskt... Det vore värre om jag inte kudne stafa

Skall höra runt i bekantskapskretsen om det finns några offervilliga. Sen kan jag ju tycka att stå och stirra på samma kurva i fyra dagar kan vara lite trist... Hade klart föredragit ett roterande schema (joj, jo, jag förstår problematiken och den ökade organisationen).

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
J.o
Reftele
Här sen Aug 2004

Här är en liten banskiss , kan inte svära på att den är exakt för den helgen , det har hänt att man har flyttat någon postering till andra sidan vid något tillfälle.

Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

P.P. skrev:
Hade etta i mitt sista mattebetyg, så det är helt logiskt... Det vore värre om jag inte kudne stafa

Skall höra runt i bekantskapskretsen om det finns några offervilliga. Sen kan jag ju tycka att stå och stirra på samma kurva i fyra dagar kan vara lite trist... Hade klart föredragit ett roterande schema (joj, jo, jag förstår problematiken och den ökade organisationen).

det går väl säkert att ordna lite rotation...... bland dom posteringar som vill...... jag lägger ut en mailinglista sen till alla posteringschefer så går det säkert att snacka ihop sig om det.....

Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

J.o skrev:

Här är en liten banskiss , kan inte svära på att den är exakt för den helgen , det har hänt att man har flyttat någon postering till andra sidan vid något tillfälle.

supertack

Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004

Re:

J.o skrev:

Det finns en mellan AB och AD på utsidan rakan. Sen är AD placerad innan korsvägen (vill minnas en AC i radion).
Posteringarna kan skönjas på eniros flygfoto, tex den på utsidan rakan. Det finns även en däckstrave längs rakan för en kameraplats men jag vet inte om det är den eller posteringen som syns på flygfotot (som ju inte behöver vara färskare än 2002 eller så).

Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005

Ska man inte ha posteringschefer och flaggvakter klara nar man åtar sig ett sådant stort arrangemang? . Kolla med ARC om de ar intresserade?

Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

olof Johansson skrev:
Ska man inte ha posteringschefer och flaggvakter klara nar man åtar sig ett sådant stort arrangemang? . Kolla med ARC om de ar intresserade?

Misstycker du att jag frågar på Rejsa om det är någon här som vill hjälpa till?

Eller tycker du det är skit att jag fick jobbet istället för ARC ?

Du får gärna skriva ett seriöst svar på mina frågor.......

Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005

Jag tycker det ar jattekul att det ska koras F1 pa Anderstorp . Och har inget emot att du soker efter folk pa rejsa. Jag har gjort likadant nar det galler stcc i gtb. Men i gtb ar vi inte huvudarrangor, och kontraktet skrivs efter att jag hade folk. Jag hoppas bara att det blir ett bra arrangemang. Sen ar det inte ditt fel att ARC inte fick arrangemanget! Lycka till thumbs up

Tystberga
Här sen Mar 2004

Gjorde mig upptagen på fredagen ska kolla om det går att ändra, hur är det med funktionärslicenserna min säger att jag har tekniker B och tävlingsledning B som jag fått inom karting, hittar inget om den bara gäller där eller även racing? Kan om jag får till tiden kanske ta en postering.
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004

Jaha, då är det kanske tid att samordna boende. Finns det någon som har plats i en husvagn eller ett tält för mig?

Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Trådstartare
Nu börjar det mesta bli klart när det gäller racet.....

det vi tittar efter är lite folk som vill hjälpa till med följande jobb....

Line-up
Bandepå-vakt (dvs hålla lite koll på säkerhet att folk inte yrar runt)
Biträden till tävlingsledningen (dvs 3-4 st personer som har god erfarenhet av att köra själva som ska hjälpa till med bedömningar för straff och utryckningar)

hasse flagg
morgongåva
Här sen Jul 2004

hejsan heter Hase Bergström är funktionärsansvarig tillsamans med sofe nyman ytterbring ni som int har fått mail av mig hör av er hassebe16@hotmail.com det är vi som placerar er ha det så bra

Tystberga
Här sen Feb 2004

VARFÖR VARFÖR VARFÖR har man bokat en Skottlandsresa DEN helgen... snacka om dålig planering!

Hade ju varit hur kul som helst att vara med och hjälpa till på detta! Hoppas arrangemanget kommer tillbaka nästa år!

Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004

Jag fick tillåtelse av Magnus Öhrström att sprida denna
http://homepage.mac.com/niklasfalk/AnderstorpHistoricGP_2008_A5.pdf
Det är en A5flyer med tidprogram. Skriv ut dubbelsidigt, beskär och sprid (smakfullt) på arbetsplatser etc.
Vi som redan är invigda behöver ju inte reklammaterial, det är de som inte vet om att det är intressant som skall lockas.

ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004

Re:

Niklas Falk skrev:

Det är en A5flyer med tidprogram.

Den funkar nog i A3 också
..men det hade ju varit bra om det hade stått lite mer text om exakt vad det var för någonting... så att just sådana som inte vet, får reda på det...

Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004

Re:

Miataninja skrev:
Den funkar nog i A3 också
..men det hade ju varit bra om det hade stått lite mer text om exakt vad det var för någonting... så att just sådana som inte vet, får reda på det...
Skriv ut och skär i vilken storlek du vill, A7 kanske fungerar det med (men programmet bli småttigt).

Men att lyckas kläcka ur sig en pdf som man kan sprida är ju nära oändligt mcyket mer än brukligt. Ibland får man tillgång till A2planch när man kommer till banan, vem behöver lockande PRmaterial där och då (förutom för att sätta på väggen hemma)?

Björn
Tystberga
Här sen Mar 2004

Jag kommer lördag och söndag, får se om jag har någon med mig.
Citera
hasse flagg
morgongåva
Här sen Jul 2004

F1

hej björn kan du höra av dig till mig hasse bergström är funkansvarig tillsamans med sofie nyman hassebe16@hotmail.com eller 0708231220

2008-06-05/08 Historisk F1 A-torp, funkis sökes !!!!
<<   1, 2
4813 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande