Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3502 besök totalt |
Vad är sista dag för återbud? Det ser kärvt ut men jag har anmält mig enligt hemsidan då det är enklare att hantera återbud än efteranmälan. Jag kommer dock inte veta om jag kommer till start förrän i allra sista stund.
_________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||
Kommer
Kommer kommer inte Hoppas du får ihop riskokaren, finns ju ett JÄTTE fällt Din ev frånvaro syns 08.30 / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||||
Re:
Lite acton är väl det minsta vi kan begära. _________________ Carl Wrangel MK Indy Familjekombi Mondeo Golf 1,6 FSI |
||||
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Jag får inte köra, men hade gärna varit funkis, tyvärr funkar inte min bil för tillfället...
![]() ![]() |
||||
Anmälda
Nu 51 anmälda ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() och en stor sol över skåne på lördag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Funkisar behövs fortfarande / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||||
Härlig uppslutning på Miatorna
![]() Extra kul att min fd. är med på startlistan ![]() ![]() Jag var idag och välsignade Josens blå, så den inte ska "snurra bort sig". ![]() Skulle gärna följa med å fota, men funkar ej (har goda skäl). ![]() Ha det supernajs alla och tänk på att ha KUL! ![]() ![]() / Jonas _________________ Jonas Christensen NA NA NA 944S2 NB NBFL NB NA NA NB NB NA NC 106 Rallye x 2 |
||||
Just hemkommen från garaget och får jag tyvärr kasta in handuken i ren Super Aguri anda. Fast anledningen är inte finansiell för min del utan förknippad med tid&ork. Motorn är ihop igen men det verkar vara något struligt elfel förknippat med huvudströmbrytaren. >
![]() Hoppas ni får en varm och skön dag på Sturup så ser vi fram emot en ordentlig rapport imorgon kväll! Ha så skoj som sagt! ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3502 besök totalt |