| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Porsche 964/911 Carrera 2 /RSR/CUP Ny RS motor!
|
6 besök senaste veckan (18656 totalt) |
|
Det kommer att finnas möjlighet att välja till en fullständigt genomgången 964RS motor som gått 0km(!)
sedan total genomgång av en av Sveriges ansedda Porsche experter. Detta för ett mycket trevligt paket pris, moterat och klart i bilen. Flatsix symphony über alles! MVH _________________ Daniel Saxlid |
|
>Är den såld, Daniel!?
Mjae, det pågår diverse diskussioner. Men, nej, jag har inte fått en hög med $$$ ännu. >Tyckte jag mötte den norr om GBG idag, på en trailer?! Det var tur att den fick snålskjuts annars hade du nog inte hunnit se den alls! He-he. Unleash the Boxer hell! Ciao, _________________ Daniel Saxlid |
|
Tja!
OK, nu denna vecka är det frittfram att lägga bud på denna fantastiska bil. Den levereras med komplett genomgången RS motor M64/03 (genomgångna toppar, matchade ventilfädrar etc etc). Ange om budet är med eller utan Magnesiumfälgarna. Jag tar beslut om vilka bud jag accepterar under kommande veckan och kontaktar de budgivare som jag anser vara rimliga. MVH _________________ Daniel Saxlid |
|
Eftersom jag råkar veta att bilen är såld och levererad till en ny och "gasglad" ägare, så behäver ni inte lägga in nya friska bud!
Denna fantastiska bil kommer förhoppningsvis synas på många banor nära dig!!! _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
|
![]() |
SÄLJES
S: Porsche 964/911 Carrera 2 /RSR/CUP Ny RS motor!
|
6 besök senaste veckan (18656 totalt) |