Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Porsche Boxster 2,5 -98
<<   1, 2
26 besök senaste veckan (8184 totalt)
tias240
Borlänge
Här sen Dec 2007

Re:

matte.s skrev:
tias240 skrev:
Häpp
Såg bilen va te salu, vart lite fundersam då, var det dig som polisen stoppade i veckan? Hörde att dom stoppat nån grå porsche.

Ja det var det jag. Artikeln i tidningen var aningen vinklad. Gick inte fullt så fort som dom påstår att det gjort.
Bilen är till salu av andra anledningar. Bilen jag egentligen vill ha är en 930 turbo och jag tyckte att det började bli dags att förverkliga det. Men blir inte bilen såld så ska jag ha den kvar.

Har bla beställt hem lite nya grejjer, kolfiberinredning, stålomspunna bromsslangar osv
Börjat kika efter 6 kolvsok fram och nå coilovers, någon som har några bra coilovers att rekomendera?

vet hur det är med vinklade artiklar....vet ju nån som åkte fortare än vad det stod

Borlänge
Här sen Nov 2006

Trådstartare
Här kommer dessa bilder som har blivit lovade vecka efter vecka. Jag har lagt ut bilen på annons som ni kanske redan läst, dock till ett lite överpris då jag egentligen inte vill sälja innerst inne .

Mvh Mattias

Porsche 911 3.2 Carrera -84
Ex: Volvo 850 turbo banbil
Ex: Porsche boxster 2,5 -98
Citera
matte.s
Borlänge
Här sen Nov 2006

Trådstartare
Vart ute och provat dom inköpta r-däcken med mkt goda resultat. Lite svåra att få upp värmen i min på bana eller konbana skall det inte vara några beskymmer. Jag vart väldigt imponerad av väghållning och fästet och verkligen längtar efter ett banmöte.

Problemen jag upplever med 19" är som bortblåsta med r-däcken monterade, understyrningen är som bortblåst då jag har valt att montera samma dimentioner fram som bak. 235.

Sammanfattning: Vart mycket nöjd med den nya chassisättningen.

Mvh Mattias

Porsche 911 3.2 Carrera -84
Ex: Volvo 850 turbo banbil
Ex: Porsche boxster 2,5 -98
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Porsche Boxster 2,5 -98
<<   1, 2
26 besök senaste veckan (8184 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande