Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Däck för banåka
Byta däck bra och billigt i Stockholm ? (flyttad tråd)
<<   1, 2
14011 besök totalt
Fredrik Bryttmar
Stockholm
Här sen Apr 2006

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Fredrik Bryttmar skrev:
Guson är lika dyr som däcka men OK däckcenter Globen är myckett bättre, billigare och har bra snabb service. Sen ligger det en liten firma vid överskottsbolaget i Solna som är bra som jag kan rekommendera och hans kollega hade en firma på andra sidan över bron vid Sollentuna station bakom första huset på högersida men någon annan har tagit över som inte har samma koll på vad som är bra och är dyrare.
Är det någon som vet vart han har tagit vägen så är jag väldigt glad för den informationen och kommer jag ihåg rätt så var hans namn Rickard och har kört formel bilar.

Stockholm
Här sen Dec 2002

Hyffsat gammal tråd.. Jag har två r-däck jag skulle vilja få på mina fälgar.. Finns det någon som kan rekommendera något billigt ställe? gärna centralt eller norr om stockholm

Edit: om dom samtidigt kan ställa hjulinställningar på en 944 vore det kanske något. Planen nu är att åka till NBgummi för att ställa in hjulvinklarna och åka någonannanstans för att kränga däck

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
ice
Tokholm
Här sen Jan 2003

Re:

djungel-Jim skrev:
Hyffsat gammal tråd.. Jag har två r-däck jag skulle vilja få på mina fälgar.. Finns det någon som kan rekommendera något billigt ställe? gärna centralt eller norr om stockholm...

SEAG

Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt.
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002

Kan någon tipsa om ett ställe som har öppet idag?
Gäller bara skiftning av 2 däck...

Byta däck bra och billigt i Stockholm ? (flyttad tråd)
<<   1, 2
14011 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande