Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 38 besök senaste veckan (5077 totalt) |
Re: 2008-07-24 Mittsverigebanan
![]() ![]() |
||||
Re:
Bromsad ?, obromsad ?, med bromsar ?, olja i lådan ?, olja i motorn ?, luftfilter ![]() ![]() Vi ser framemot ditt besök, dom är alltid spännande ![]() ![]() |
||||
Hej Håkan
![]() Niclas värkar ligga på stranden o bättra på solbrännan,så jag svarar i stället. Nej du behöver inte komma kl8 ! bara kom till Niclas eller mig o anmäl dig, så får du veta vad som gäller . Som du kanske vet så kör vi både bilar o mc denna gång så å form av pass måste det bli. (det kan vi ta på mötet på morgonen när vi vet hur många vi blir) Men vi är så pass få så alla kommer köra så mycket man orkar o vill ![]() OBS Arrangemanget kommer att vara försäkrat genom SMA Vi rekomenderar er att lösa en "förarförsäkring" det är dock inget krav. Antingen på SMA,s hemsida eller på plats på torsdag. www.svenskamotorsportalliansen.se Här är dom 08 orna som kommer 1.Micke Westfield R1 2.Micael Locost Zetec 3.Bobbo Yamaha R1 4.Janne L Triumph 5.Gunnar Ducati 6.MR X Nån form av mc Vi kommer att åka upp redan på onsdagen o kolla in buset,rycka lite väskor,sparka lite däck o sånt ![]() _________________ Michael Öhrström |
||||
Re:
Tjena ! Jag har pratat med Tomas E (GT3) och han visste av en Porsche till + ev hoj, inga andra Porsche åkare har hört av sig. Det går bra att komma när det passar dig, några har en bit att åka. Prata med Micke eller mig när ni är på plats bara. Det väl någon Audi TT + Cooper + div på gång också. Några av oss åker ev dit på onsdagsbuset också och tar en kopp kaffe (om inte halsen tar död på mig innan ![]() |
||||
Hallå
Jag pratade med en GT3 ägare nu i kväll som också skulle dyka upp, det har börjar se lovande ut. ![]() Jag hinner inte till något onsdagsbus, förövrigt så tycker jag att det helt har urartat vi var där med PCS förra året men vi blev behandlad som något katten släpat in ![]() ![]() _________________ Håkan Solander |
||||
Re:
Libell: kommer du köra med eller utan olja på däcken? |
||||
Re:
Bromsad - Check (137 kw) obromsad- ?? Bromsar - Check olja - Check luftfilter - Check Prognos för ras...... ca: 80% ![]() _________________ Micael Åman Petrolhead and all around nice guy |
||||
Håkan.
Det ringde en GT3 åkare till mig idag också (samma kanske). Det blir nog bra detta ![]() (Sen har du tyvärr rätt vad gäller onsdagsbuset, känns som att det inte riktigt funkar) Micaelman. Den prognosen ser bättre ut än på länge ![]() Kimmen. Tar ev med mig om oljade däcken för att se om det går att få något liv i dom. Lillen & Johan. Kul om ni tittar förbi och ljuger lite ![]() Sen kan jag meddela att jag ligger med 39gr feber och ont så f******t i knoppen. Men hoppas att jag är på benen tills på Torsdag. |
||||
Jaha nu börjar det komma här... 39 graders feber. Vissa gör vad som helst för att komma undan.
Jag har också feber, men har du mig gnälla??? Riktiga män bryr sig inte om lite feber ![]() Prognosen har blivit lite sämre i kväll. Hörde ett mystiskt ljud från ena framhjulslagret. Så jag måste nog höja risken till 85% (chans för ras.) Funderar på om inte lagerna har gjort sitt. Tror faktiskt inte att jag böt dom när kag byggde bilen. Detta betyder att dom kan vara i från 1975.... ![]() ![]() _________________ Micael Åman Petrolhead and all around nice guy |
||||
Re:
På tal om ursäkter. ![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 38 besök senaste veckan (5077 totalt) |