| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
porsche 944 fjäderhårdhet
|
5974 besök totalt |
|
Tanken till stavarna var då pga. priset ( 266usd). Men iofs. så sparar man också några kg med att byta till coilovers, och mycke justerings tid
Men jag skall lägga en tanke på det här och kolla igenom länkarna nii skickade.
_________________ Johan Joffs |
||
|
Innan jag köpte mina Moton dämpare var jag inne på AVo och fördelen med dom är att dom i princip utan extra kostnad kunde anpassa dämparna lite så att dom passade på 944:or med alu-bärarmar bak.
Dämpkurvor till 944or har också diskuterats och räknats på tidigare här på rejsa https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=26537&postdays=0&postorder=asc&start=42 och här diskuteras också AVo. /Dea _________________ Andreas Olsson Porsche 944 TURBO -90 PCS #9245 |
||
|
Re:
Fram har jag Gaz GA1-2008 & bak Gaz GP med ledlager i båda ändarna. Observera att man måste speca övre fästet en bit från övre fjädertallriken för att det skall gå fritt från karossen. Du ser det på en av bilderna tidigare i inlägget. _________________ Daniel Engström Nu: Porsche 944S & Swift Sport Ex: 106 Rallye, Porsche 944, 2x 968 & 911 Targa -68, Clio Sport & Ginetta G34 -98 ÖSK #243 PCS #8724 |
||
![]() |
Skruva banåkabil
porsche 944 fjäderhårdhet
|
5974 besök totalt |