Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (8853 totalt) |
|
||||||
|
||||||
Åhhhhh, vad trist att jag fick ge bort min plats till Nikko. Några varv i passagerarstolen förväntar jag mig dock.
![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||||
Re:
Då får du åka SS på rätt sida bilen för en gångs skull, kan säkert bli spännande;) _________________ Philip George |
||||||
Re:
ja gråter inte d minsta.. klart du ska få dig nått varv ![]() ![]() _________________ /Niklas Rydh Mazda 3 MPS -2007 ~ 310hk ~ 500nm Västerås |
||||||
Re:
"Gubbar" ??? nu har jag ingen aning om vilka du menar ![]() Nä, som sagt, vädret är väl inte de mest lovande just nu... Dock regnade det ju sist med, vilket ändå resulterade i en skön dag. Vi får hålla ![]() _________________ Philip George |
||||||
Re:
Ja vi får verkligen hoppas på att de ändrar sig i prognosen de e ju som sagt bara tisdag än!!!!' Jag längtar som ![]() ![]() _________________ André Lidén Kör en gammal grå saab... |
||||||
Re:
Tjena Lövis!! Prova med 7bar kalla men glöm inte att ta på hörselskydden först, man vet ju aldrig. ![]() ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||
Re:
![]() _________________ Philip George |
||||||
Re:
Det har stått stilla över sommaren( målat garaget osv), men tänkte börja nu snart, vill ju inte stå utan bil en sommar till. Hoppas ni får bra väder, ska med Roger till Mantorp på söndag som en liten tröst. ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||
Någon som kör upp / ner redan fredag som jag så finns det ett fint vandrar hem att ta in på
http://www.odevatafiskecamp.se/ och om där inte är plats så finns det alltid http://www.hotell-amigo.se/ jag kör själv upp på fredag kväll direkt efter jobb räknar var uppe vid 20,00 om någon känner för att ta en pilsner och snacka lite skit så nås jag på nallen 0702-695695 ![]() _________________ Peter Israelsson Honda Civic VT 91 Södervidinge.se |
||||||
Re:
Jag o Gzon, med kompany, anländer till emmaboda på fredagskvällen med... finns på Mohults varndarhem med en KILLER frukost :P men en pizza o läsk på stan vid centralen går väl o ordna ![]() ![]() _________________ /Niklas Rydh Mazda 3 MPS -2007 ~ 310hk ~ 500nm Västerås |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (8853 totalt) |