Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (11656 totalt) |
|
||
En bild på fronten, syns nog inte riktigt hur mycket jag fått bygga om, men det är i stort sett ett gigantiskt pussel jag byggt ihop.
![]() En bild bakifrån: ![]() och lite utav sakerna som inte behövs mer: ![]() Mvh. David. _________________ David Bengtsson |
||
Re:
Är väl medveten om detta. ![]() Bra att du tipsade mig iaf, jag kunde ju faktiskt inte haft en aning om det. Mvh. David. _________________ David Bengtsson |
||
Imorgon blir det uppdatering.
![]() Har varit i garaget flertalet gånger sen sist, men jag fixar ju bara med stötfångarna hela tiden och det är ju inte superkul att visa bilder på. Men för att hålla tråden vid liv slänger jag upp några imorgon. På återseende! mvh. David. _________________ David Bengtsson |
||
Sådär gott folk..
Dags för en liten uppdatering. Jag öser bara på med bilder helt enkelt. ![]() "Hålet" för dimljuset är numera borta. ![]() Sidan på stötfångaren bak börjar ordna till sig. ![]() Här är det lite jobb kvar. ![]() Här är fronten utan "luftkanal". ![]() och här är samma front fast med luftkanal, vilket är bäst?. ![]() Finlir kvar.. ![]() Se där ja!. ![]() Så, nu dröjer det nån dag innan jag orkar lägga upp bilder igen. ![]() Mvh. David. _________________ David Bengtsson |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (11656 totalt) |