| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Svetskurser i Göteborg?
|
2 besök senaste veckan (11647 totalt) |
|
Liten kort info!
Har fått reda på att jag är uppbokad en stor del av Februari på kvällarna, med valideringar för jobbet. och att det eventuellt kan bli lite i början av Mars också. Hoppas att jag snart får mer info om min arbets situation och om det kan bli någon svets kurs under våren! MVH Anders Ps. Har lite svårt att utbilda tjejer , DOM BRUKAR KUNNA LÄGGA SÅ GRYMT SNYGGA SVETSAR så när man bara instruerat dom med grunderna så har bom någon naturlig fallenhet för att få till svetsnana grymt snyggt! Ds.
_________________ Anders Alverby www.ALVERBYRacing.com www.TRAILER3500.se Tar fram det släp du behöver. Från litet till stort! |
|
*bump* Snubblade hit då jag letar lite svetskunskaper och bor lämpligt nog i gbg. Finns det plats så är jag nog också intresserad, men det lät ju ganska överfullt redan.. nåväl; intresserad iaf !! /Christian
_________________ Christian Lindgren |
|
DAX För uppdatering!!!!!
Nu har jag fått klart med mitt arbets chama inför rästen av våren, sommaren och en del av hösten. Tyvärr så måste jag jobba rätt mycket så det blir inga svetskurser som det ser ut. Men jobbar på att få en lösning i höst, där jag inte kommer att ta det genom mitt 9-5 jobb. Mer info kopmmer så fort jag har en lösning!! _________________ Anders Alverby www.ALVERBYRacing.com www.TRAILER3500.se Tar fram det släp du behöver. Från litet till stort! |
![]() |
Skruva banåkabil
Svetskurser i Göteborg?
|
2 besök senaste veckan (11647 totalt) |