Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (27455 totalt) |
Halloj nu ramlade poletten ner
![]() ![]() Bor du kvar i avesta? kanske kunde sammanstråla när man är hemma så får man se på ditt objekt Joda... svänger minst lika bra som de tidigare.. är riktigt rolig faktiskt ![]() _________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||
Re:
tycker den svängde mer än den borde på lunda ![]() ![]() _________________ Tony Petersson Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen |
||
_________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||
Re:
Ha ha jo jag är kvar på byn! Du är självklart välkommen ![]() _________________ Kristoffer Dahlvik BMW 320dT -10 M-sport |
||
har nu även bytt ut stolen mot en hel... så nu sitter man normalt i bilen... bilder? har fortfarande inte hittat kameran
![]() Nu är iaf bilen redo för sesong 2009 _________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||
Re:
Farbror hade en gt turbo för 7-8 år sen. Alltid velat haft efter det. Sen att man gillar Ali G filmen, haft en massa Renaulter genom åren och uppväxt på renault verkstad så känner man suget! Men så svåra att få tag på för rätt pris ![]() _________________ Andreas Linden |
||
Klart du skall ha en GTT
![]() Här finns det en hel hög... bara att planera en semester i frankrike ![]() http://www.leboncoin.fr/li?q=renault _________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||
Lovade ju bilder på det nya avgassystemet för länge sedan här kommer dom
![]() ![]() ![]() Å sen lite bilder från gotland ring Väntan på att få komma in ![]() ![]() ![]() ![]() å en stämmningsbild ![]() ![]() _________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||
Var ett tag sedan det hände något här. men nu har jag iaf köpt R-Däck. Det blev hankook som jag köpte av Dude här på forumet.
![]() Fälgar köpte jag för något år sedan här sitter de på farsans 16V cup, det är speedline fälgar som satt på 16 V CUP och williams. ![]() Skall lacka dem silver sedan åker R däcken på. Blir besiktining till våren sen är det bara att åka ![]() _________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||
Här var det länge sedan det skrevs, bilen har legat lite i träda, men förra året så serva jag upp den och åkte lite.
Så iår när jag skulle till Gotland Ring och min Doffe https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=62560 gick sönder precis innan så blev det att åka och hämta denna i ilfart och fixa-däcken på fälgarna. Dagen innan båtens avgång får jag äntligen lite tid över och byter till R-däck. Upptäcker då att beläggen är sågott som slut, räcker iaf inte till en massa åka på Gotland. Söker runt och frågar och hittar belägg på Autoexperten som jag handlar timmarna innan båten avgår. Roadhouse har jag aldrig hört talas om men de fungerade över förväntan, heltklart bättre än inga belägg alls:) Så väl framme så blev det belägg byte. På banan gick bilen kanon och presterade 1:45:23 med passagerare och lite trafik, Här kommer det lite bilder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||
Cool bil som gick mycket bra! Mycket imponerad!
Tänk att man tillslut fick åka med i en 5GT Turbo ![]() _________________ Daniel Lind P1800 -69 kompressor Toyota Corolla KE35 -76 (original) Toyota Corolla KE35 -76 (70tals race kopia) |
||
Ja lite konstigt att jag haft den så länge och att du inte har åkt med, men du har ju sett den i garaget många gånger
![]() _________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||
En kanon film som David Carlsson filmat och redigerat, Den lilla röda bilen är jag. vid 7.40 så är den med på en längre sekvens jagad av en Mustang och Clio v6
https://www.youtube.com/watch?v=VIo1 _________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||
Denna har jag använt på tok för lite, så efter mycket funderande så har jag nu kommit fram till att den skall säljas.
En fin bil som är väldigt skoj på bana men ändå en klassiker som det går att lyssna på radio medans man är ute och glider. Länk till blocket https://www.blocket.se/annons/111047 _________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (27455 totalt) |