| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMWSC:s licensutbildning fredagen 15/5 på Mantorp/Linköping
|
<< 1, 2, 3 >> 8629 besök totalt |
|
Re:
Rubriken är ju Mantorp/Linköping Mantorp (Mantorp park) Linköping (sviestad) Är ni på båda ställena
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
|
Re:
Jo, den är så för att det finns förstagångsbesökare med möjliga luckor i geografikunskaperna vad det gäller denna del av världen. Mantorp/Mantorp för övriga. _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Jag undrade för att i denna tråd står det följande
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Bankörning: Fredagen den 17/4 kl 17:00-20:00 402m: Torsdagen den 7/5 kl 17:00-20:00 Bankörning: Fredagen den 15/5 kl 17:00-20:00 402m: Torsdagen den11/6 kl 17:00-20:00 Såg att dom skulle köra 1700 -2000 & ni skulle börja köra 1600 för längre än en timme kör ni väl
Fast jag har kanske missat nåt
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
|
Re:
Asch so!
EDIT: ÖBF har verifierat med Skullman: BMWSC/ÖBF har banan från kl.16:30 och framåt den 15/5. Enligt tidigare överenskommelse så inget är förändrat gällande vår licensutbildning. Den person som du hänvisar till i länken borde lämpligen snarast verifiera sin angivna tidpunkt
_________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Re:
Tackar för upplysningen!
nej, frågade i en kompis ställe. Han kände behov av att veta. Längtar med stort L till denna dag med stort D
_________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
||||
|
Re:
Det finns platser kvar. Du får säkert ett email från vår sekreterare Tobias inom kort. _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Har mailat tre gånger nu och får inget svar på mailen eller telefonen... har betlalt och allt men får ingen bekträftelse på licenstagningen och bankörningen.. börjar ju bli dags och boka hotel..
mvh _________________ Tim Strindeborg Bmw M Coupe! |
||||
|
Jag har flera missade samtal från igår men satt i möte hela dagen så jag kunde tyvärr inte svara. Ring gärna efter kl 18:30 om ni vill ha tag på mig!
Jag flyger rätt ofta också på alla möjliga konstiga tider och i morgon är jag inte anträffbar på hela dagen/kvällen på grund av jobb! Ge inte upp, försök igen om jag inte kan svara! Eftersom jag får rätt mycket samtal (mest från säljare som jag inte vill prata med) så kan jag inte ringa tillbaka alla missade samtal, om du vill att jag skall ringa skicka ett sms så ringer jag upp när jag kan. Jag håller på att kontakta alla som är med på listan till licenskursen för att stämma av att allt är som det ska. _________________ Tobias Geijersson
|
||||
|
Re:
Tills det är klart... Brukar vara vid 22-tiden tror jag, det beror lite på hur lång tid praktiken tar... Men den är ju det roliga så ingen brukar gnälla för lite extra praktik.
Efter praktiken ska ni skriva PROVET! |
||||
|
hur är det med BMW original försäkringen förresten? antar att det funkar likadant nu på utbildningen som på en vanlig gatträff, ska jag ringa till försäkringsbolaget och anmäla eller görs detta på plats imorrn?
_________________ Mvh Kristofer Larsson ex-BMW CS #7228 ex-BMW SC #770 |
||||
|
Re:
SBF har fått alla ansökningar. Nu närmast kommer SBF att skicka ut ett inbetalningskort för licensavgiften, och strax efter att du har betalt denna så komer licens till din brevlåda. Du kan ringa SBF:s licensavdelning om du har fler frågor (telefontid kl. 09-12). www.sbf.se _________________ BMW MC-klubben |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
BMWSC:s licensutbildning fredagen 15/5 på Mantorp/Linköping
|
<< 1, 2, 3 >> 8629 besök totalt |