| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Funrace#1, GTopen @ Mantorp, 9/3, kl 21.00
|
1 besök senaste veckan (3968 totalt) |
|
Re:
ok, så det är modden som lagt in dem i GTsport? . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
|
Re:
Nu hittade jag bilarna, jippi
_________________ Andreas Zolnir |
||||||
|
Den första modden gör att bilarna hamnar i GTSport.
Den andra modden skapar en egen klass av 4 likvärdiga bilar (GT open) samt skickar med ett gäng skins. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
|
Ska bli kul att testa modden i race, jag körde PB med Ferrarin men då understyrde den brutalt ena stunden medans den rätt som det var tappade fästet i baken. Kommer att köra Porsche i kväll, jag ligger ca: 0,5 sekunder bakom Ferrarins tid men då går Porschen bra mycket stadigare
Hur många blir vi i kväll?
|
||||||
|
Re:
Hej Peppe lösen stårpå sid 1 i tråden. Jag kommer så vi ses senare Mvh Gyfa _________________ Gert Pettersson |
||||||
|
va ju trevligt det där
men ferrari vad ska man med en sån till dom bara brinner upp utan anledning
och på sista varvet >
jag bara säga att att jag hade bästa varv 1,16,0 i race det är viktigast inte vem som vinner
sen grattis macoy till vinsten
_________________ Robin Johansson |
||||||
Håller med Robin mycket kul rejsing igår. Jag valde Porschen för jag hanterade den lite bättre än Ferrarin .
Jag fick till ett kanonbra varv i kvalet som gav 3:e platsen på gridden blev lite förvånad att de räckte så pass bra när de flesta var sekunden snabbare under träningen.
Jag bestämde mig för att göra ett depå-stopp, så jag tankade bara halv rejstank De gick ju bra jag hände med hyffsat i början sen tappa jag lite då jag gjorde en miss.
efter att ha gjort mitt stopp kom jag ut som 7:a och jag jobbade ifatt och gick upp på 6:e och gnagade på och hämtade in tid på framförvarnde bil me. Slutade 5:a då Robin blev "rökt" :attentn2: _________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
||||||
|
Mycket roligt race igår förutom min miss med soppamängden
Startade 4:a och tog en placering direkt i starten, låg 3:a en stund bakom ThomasT men han gled ut lite i gruset och jag blev 2:a ett bra tag. Kändes riktigt kul att ligga så högt uppe men framåt slutet gjorde sig de slitna däcken påminda och efter lite gruskörning var jag genast 4:a. 4 varv från målgång upptäckte jag att soppan var på väg att ta slut så jag började cruisa för att förhoppningsvis klara mig till målgång, hade i det läget 35 sekunder till 5:an. Efter rakan på baksidan tog det roliga slut på sista varvet...SOPPATORSK!!! Men skitsamma, roligt race med mycket clean racing blev det! Bättre racing än så blir det inte så tack alla för en suverän racekväll!!!
|
||||||
|
Fick till en bra kval tid till pole, var lite nervös inför första chikan, men det fixade sig. Planerade att dra ifrån med 5 sekunder sen spara däck o bara glida runt banan vilket gjorde att robin knapade in ungefär en halv sekund per varv. Vilket jag itne blev alls orolig för. Jag hade perfekt grepp och hade kunnat sticka igen.
Jag lockade Robin att hämta in på mig å få honom att slita däck. Så min strategi funkade perfekt, jag vann grädde på moset. Och snabbast varv vinner man aldrig på. Bara pinsamt att man inte kan vinna =) hehehe Men väldigt kul racing _________________ Robin Åkesson |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
Funrace#1, GTopen @ Mantorp, 9/3, kl 21.00
|
1 besök senaste veckan (3968 totalt) |