Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 5794 besök totalt |
Hej,
Jag ger min plats till reserven i pool 2. Varför då... jo jag kan ej köra Camaron har inte kommit runt ett helt varv på banan. Har suttit och varit "GALEN" så de osar svavel. Ser ingen mening med att köra då man är HELT changslös. Jag kör för att ha kul, men med denna bil blir man tokig. Med Minin vet jag att jag hänger med bra, Formula BMW kommer jag runt med men i bakre fältet skulle jag tro. Lycka till ni andra. ![]() _________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
||||
hehe Kent ge inte upp nu!
![]() Det är inte i ett lopp det avgörs. ![]() Fundera på det i 24 timmar så hojtar du till... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Nej jag ändrar inte på mitt beslut. ![]() _________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
||||
Låter väldigt bra!
Tror dock inte att så många av de som ska vara med egentligen har tränat, förutom Kent då som gav upp ![]() Det kan ju kanske vara bra om ni kör några varv med bilarna innan då det inte är för mycket träning mellan loppen. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Vad kör du med för namn i RBR Totte ?? o vilken klass, Jag är med o kör där också, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
Camaron var lite kul att baxa runt banan. Först vill den inte alls styra in, sen går det duktigt på tvären ur kurvorna
![]() Minin däremot kommer jag inte alls överens med. Klart svåraste bilen enligt mig. Gillar inte FWD nått vidare. _________________ Daniel Bäck |
||||
Re:
Torbjorn lennartsson _________________ Torbjörn Lennartsson |
||||
Trist att du inte kan vara med Christoffer. Vem ska nu försvara Örebros färger i finalen? Lol
Det betyder att Sören går upp som reserv och får köra i finalen. Om han ej kan så kör så går Stacken upp i stället. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
![]() |
||||
Re:
Jag kör, 100% garanterat! |
||||
I kväll så jävlar blir det åka av
![]() Körde 10 varv med de tre bilarna och det funkade faktiskt bra. Camaron är inte så tokig som endel säger, bara ta det extra lugnt några varv tills man hittar tempot, inte köra full fart direkt. _________________ Mattias Stahre |
||||
Då har vi fått ett avhopp till tyvärr...Johnny Larsson som var reserv kan ej vara med tyvärr.
![]() och vem är sen då i reservlistan jo undertecknad. Kruxet är att jag gärna skulle vilja vara med men jag kan av vissa anledningar ej vara med hela tiden från 19 till 22. Så.... Blymage kan du vara med ikväll?????? Svara snabbt annars går platsen till: ThomasT Please svara mig snabbt!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
det framkommer ingenstans i vilken ordning vi ska köra... Mini först sedan camaro och sist f300 eller?
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 5794 besök totalt |