Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Funrace#3, Radical SR4 252 @ Singapore, 20/4, kl 21.00
<<   1, 2
3111 besök totalt
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Re:

R johansson skrev:
jag hoppas jag hinner komma för porsche fun race slutar kl 21:45 om det går som det ska

Vi väntar in dig...

Team Swedish Racing Mates
Citera
Robin johansson
Enköping
Här sen Nov 2008

tack för skit skoj race
men hade stora problem att hitta på banan aldrig kört den förut bara testat 1 varv förut i dag.
så jag kom på en smart grej följ ThomasT och efter ett tag 8a varv så tyckte jag han åkte för segt men det var jag som hade fått upp tempot så då körde man förbi och sen vara det bara trevligt kvälls körning i hög fart

Varberg
Här sen Maj 2005

Mycket kul, trots såphala bakdäck, lite "modifierad" geometri, samt växelspaken i näven. (Därav avåkningen strax efter start-mål-rakan.)

Ber om ursäkt för eventuella fulheter under de sista varven där. Hade fullt upp att hålla bilen på banan, så uppmärksamheten var kanske inte på topp...

Följebil: BMW 530i E61 M
Citera
Ackemini
Vetlanda
Här sen Sep 2008

Jag halkade oxå in på kvällskvisten. Hade inte kört där mer än två varv innan och var då totalt vilse.
Kan väl medge att jag bara kasade runt i början och "bromsade på mig" vid flera tillfällen. Sen när varvningarna började hängde jag på och började så småningom hitta runt och knapra tid.
Riktigt kul bana och radical är ju skojigt...
Mera sådana spontanrejs. Tycker disciplinen är bra man blir ju bata trött om man går ut till de "publika" servrarna..

Funrace#3, Radical SR4 252 @ Singapore, 20/4, kl 21.00
<<   1, 2
3111 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande