Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 3111 besök totalt |
Re:
Vi väntar in dig... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
tack för skit skoj race
men hade stora problem att hitta på banan aldrig kört den förut bara testat 1 varv förut i dag. ![]() så jag kom på en smart grej följ ThomasT och efter ett tag 8a varv så tyckte jag han åkte för segt ![]() ![]() _________________ Robin Johansson |
||
Mycket kul, trots såphala bakdäck, lite "modifierad" geometri, samt växelspaken i näven.
![]() Ber om ursäkt för eventuella fulheter under de sista varven där. Hade fullt upp att hålla bilen på banan, så uppmärksamheten var kanske inte på topp... ![]() _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||
Jag halkade oxå in på kvällskvisten. Hade inte kört där mer än två varv innan och var då totalt vilse.
Kan väl medge att jag bara kasade runt i början och "bromsade på mig" vid flera tillfällen. Sen när varvningarna började hängde jag på och började så småningom hitta runt och knapra tid. Riktigt kul bana och radical är ju skojigt... Mera sådana spontanrejs. Tycker disciplinen är bra man blir ju bata trött om man går ut till de "publika" servrarna.. _________________ Anders Karlsson |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 3111 besök totalt |